فتح الله زاده: ساپینتو را دوست دارم و از او حمایت می کنم

به گزارش سفر به آنتالیا، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از آن دست مدیرانی نیستم که بهانه گیر باشم، نهایت تلاشم را به کار می بندم تا با رفع کردن مسائل لبخند شادی را بر لبان طرفداران بنشانم.

فتح الله زاده: ساپینتو را دوست دارم و از او حمایت می کنم

به گزارش ایرنا، علی فتح الله زاده امروز در جمع خبرنگاران گفت: استقلال بدهی دارد و این اتفاق تازه ای نیست. به عنوان مدیر آمده ایم تا بدهی ها را رفع کنیم. مدیران گذشته استقلال نیز زحمات زیادی کشیده اند.

وی اضافه کرد: من برای بازیکنان استقلال هم پیام فرستاده ام و به زودی با آنها جلسه ای را برگزار می کنیم تا درباره مسائل اقتصادی با آنها حرف بزنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد: روز گذشته در حضور وزیر ورزش و جوانان با مهدی تاج(رئیس فدراسیون)، منصور قنبرزاده(نایب رئیس اول فدراسیون) و مسئول کمیته مجوز حرفه ای جلسه ای داشتیم. بسیاری از مسائل رفع شد. مهدی تاج در کنفدراسیون فوتبال آسیا بعضی از چالش ها را از پیش رو برداشت و بخشی دیگر را خود باشگاه ها باید از بین ببرند.

فتح الله زاده توضیح داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا دو موضوع مهم را اعلام نموده است؛ یکی از این مسائل استادیوم آزادی است که وزیر ورزش و جوانان کوشش کرد تا آن را درست کند و این کار را انجام داد.

وی تاکید نمود: به زودی اخبار خوبی از همکاری مشترک باشگاه استقلال، پرسپولیس و فدراسیون فوتبال خواهید شنید.

مدیرعامل استقلال تاکید نمود: من چند روز وقت دارم تا دو مشکل باشگاه استقلال را رفع کنم که کوشش خواهم کرد تا این مسائل را از بین ببرم. طرفداران استقلال نگران نباشند و شکیبا باشند تا این مسائل را از پیش رو برداریم.

وی اضافه کرد: بدهی ما به آندره آ استراماچونی گذشته و در حال ضرر دادن هستیم. رقم بالایی به او بدهکار هستیم، چیزی در حدود 51 میلیارد تومان است که نیاز به دو هفته زمان دارم تا این ها را جمع و جور کنم.

مدیرعامل استقلال گفت: بدهکاری هایی که وجود دارد برای مصطفی آجورلو نیست و از قدیم وجود داشته و او نیز در زمانی که مدیریت باشگاه را بر عهده داشت بخشی از بدهکاری ها را تسویه کرد.

فتح الله زاده با تمجید از ریکاردو ساپینتو این جملات را بر زبان آورد: ریکاردو ساپینتو مربی خوب و با دانشی است و از او حمایت می کنم و اعتماد ویژه ای به وی دارم. او را دوست دارم و از عملکردش راضی هستم.

وی درباره بازگشت سیاوش یزدانی به تمرینات استقلال نیز گفت: من در جلسه ای که با ساپینتو داشتم، گفتم که من را درگیر آمدن یا رفتن بازیکنان نکند؛ این ها در حیطه اختیارات سرمربی و سرپرست بوده و هر تصمیمی که آنها بگیرند را قبول دارم.

منبع: فرارو
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2183

به "فتح الله زاده: ساپینتو را دوست دارم و از او حمایت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده: ساپینتو را دوست دارم و از او حمایت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید