علوم شناختی برنده علم در فناوری است

به گزارش سفر به آنتالیا، معاون پژوهشی اسبق وزارت علوم با بیان اینکه علوم شناختی برنده علم در فناوری است، گفت: علوم شناختی موضوع ارتباط الکترونیک با ذهن را مورد آنالیز قرار می دهد و در واقع تمرکز بر روی این رشته نتایج قابل توجهی خواهد داشت.

علوم شناختی برنده علم در فناوری است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

محمد مهدی نژاد نوری معاون پژوهشی اسبق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با بیان اینکه علوم شناختی یک علم تکمیل کننده برای سایر علوم است، گفت: این رشته نه تنها باعث رشد علمی می گردد بلکه شناخت انسان بر کارکردها و فیزیولوژی مغز را افزایش می دهد چرا که شناخت انسان از ادراک است.

تأمین بودجه برای فعالیت های پژوهشی و گسترش علوم شناختی

وی اضافه کرد: گسترش علوم شناختی باید توسط تمامی مراکز علمی رونق گرفته و گسترش یابد و همچنین تأمین بودجه برای فعالیت های پژوهشی مشکل اصلی بسیاری از دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی است که باید دولت نسبت به این موضوع حساسیت نشان دهد و این مشکل را برطرف کند.

حمایت از دانشگاه ها و مراکز علمی در ترویج علوم شناختی

معاون پژوهشی اسبق وزارت علوم توضیح داد: باید با حمایت کافی از دانشگاه ها و مراکز علمی و همچنین پژوهشگاه ها از علوم شناختی در مدت زمان کوتاهی به نتایج و دستاوردهای بزرگی دست یابیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 732

به "علوم شناختی برنده علم در فناوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علوم شناختی برنده علم در فناوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید