شرایط راضی کننده فرنگی کاران ناشنوا برای شرکت در جهانی ترکیه

به گزارش سفر به آنتالیا، مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان گفت: هر چند آماده شرکت در مسابقات جهانی ترکیه هستیم، اما به دلیل عدم شناخت نسبت به حریفان جهانی، کسب سکو به راحتی امکانپذیر نیست.

شرایط راضی کننده فرنگی کاران ناشنوا برای شرکت در جهانی ترکیه

جمشید خیرآبادی در گفت و گو با خبرنگاران، فرایند آماده سازی کشتی گیران فرنگی کار را برای شرکت در جهانی ترکیه نسبت به گذشته بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اضافه نمود: با کوشش کادر فنی، کشتی گیران فرنگی کار اعزامی به ترکیه نسبت به گذشته در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و فرایند رو رشد است.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر نسبت به حریفان جهانی شناخت دارید، گفت: این تیم چون 2 سال است در هیچ تورنمنت برون مرزی حضور نداشته، شناختی نسبت به شرایط سایر تیم های شرکت کننده در جهانی نداریم و در حقیقت با دست خالی در مسابقات جهانی شرکت خواهیم کرد.

خیرآبادی پیرامون این پرسش که چقدر امید به کسب سکو در جهانی ترکیه دارید، اظهار کرد: چون شناختی نسبت به تیم ها نداریم، پیش بینی کسب سکو در جهانی ترکیه کار سختی است، اما با آمادگی خوبی که کشتی گیران دارند به دنبال کسب بهترین نتیجه در ترکیه هستیم.

وی یکی از دغدغه های اصلی کشتی گیران را عدم تزریق واکسن کرونا مطرح کرد و اضافه نمود: امیدوارم واکسن کرونا زودتر تزریق گردد تا کشتی گیران و کادر فنی بدون استرس و دغدغه راهی مسابقات جهانی ترکیه شوند.

خیرآبادی در انتها زمان برگزاری مسابقات جهانی کشتی فرنگی ناشنوایان در رده سنی جوانان و بزرگسالان را 12 تیر در استانبول مطرح کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1719

به "شرایط راضی کننده فرنگی کاران ناشنوا برای شرکت در جهانی ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط راضی کننده فرنگی کاران ناشنوا برای شرکت در جهانی ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید