سیفی: از مسابقات جهانی باز هم طلا می خواهم، نباید از رقبا بترسیم

به گزارش سفر به آنتالیا، خبرنگاران: ملی پوش ووشو گفت: با هدف کسب طلا به مالزی می روم چون می دانم که رسیدن به این هدف اصلا دور از دسترس نیست.

سیفی: از مسابقات جهانی باز هم طلا می خواهم، نباید از رقبا بترسیم

محسن سیفی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: در مسابقات جهانی 2011 ترکیه توانستم مدال طلا بگیرم به همین دلیل در این دوره از رقابت ها نیز به دنبال مدال دیگری جز طلا نخواهم بود. در مالزی تنها هدفم رسیدن به این مدال است و با توجه به تجربه ای که دارم رسیدن به عنوان قهرمانی دور از دسترس نیست.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی را در این مدت تجربه کردیم و در کنار فعالیت های آماده سازی، حضور در رقابت های کلمبیا و همین طور بازی های کشورهای اسلامی برای همه ما بسیار مفید بود. به خوبی توانستیم نقاط ضعف و قوت مان را شناسایی کنیم و در تمرینات روی آنها کار کنیم. از لحاظ روحی نیز شرایط مان بسیار خوب است و مسئله ای نداریم.

ملی پوش ساندای کشورمان گفت: ملی پوشان چین، فیلیپین و کره جزو حریفان قدرتمند ما به حساب می آیند ولی باید توجه داشته باشیم که برخی کشورها مانند روسیه و فرانسه نیز از سطح فنی بالایی برخوردارند و ممکن است برای مان مشکل ساز شوند، هرچند نباید از رقبا ترسید اما دست کم دریافت آنها نیز خطرناک است.

سیفی در خاتمه شرح داد: به امید خدا تمام تلاش مان را برای کسب افتخار و رسیدن به موفقیت خواهیم کرد و امیدوارم تک تک نفرات، هم در بخش ساندا و هم در بخش تالو بتوانند با دست پر به ایران بازگردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 336

به "سیفی: از مسابقات جهانی باز هم طلا می خواهم، نباید از رقبا بترسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیفی: از مسابقات جهانی باز هم طلا می خواهم، نباید از رقبا بترسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید