سفر معاون وزیر خارجه آمریکا به پاکستان

به گزارش سفر به آنتالیا، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور آسیای جنوبی و میانی تا ساعاتی دیگر وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان خواهد شد.

سفر معاون وزیر خارجه آمریکا به پاکستان

از سفر با تور کانادا بهار 99 لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ای.آر.وای نیوز، آلیس ولز معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور آسیای جنوبی و میانی امروز به پاکستان سفر خواهد نمود.

وی قرار است با سران سیاسی و نظامی پاکستان ملاقات نموده و در مورد تحولات فعلی و تصمیماتی آینده سران کاخ سفید با آنها ملاقات و تبادل نظر کند.

ولز که سفر منطقه ای خود را از 6 روز پیش شروع نموده است پیش از این به سریلانکا و هند نیز سفر نموده و در آخرین مرحله از سفر خود به پاکستان خواهد رفت.

قرار است معاون وزیر خارجه آمریکا 3 روز در پاکستان بماند و با مسئولین این کشور از جمله عمران خان نخست وزیر پاکستان ملاقات نماید.

گفته می گردد آلیس ولز در آستانه سفر خود موضوع کشمیر را پیش کشیده و عنوان نموده است: ما نمی خواهیم مساله کشمیر حل نشده باقی بماند.

وی توضیح داد: هند باید کشمیری هایی که زندانی نموده است را آزاد کند و شرایط مناسب مذاکره با پاکستان را فراهم سازد.

این در حالی است که دولت آمریکا در آخرین ماه های فعالیت خود (پیش از انتخابات) به شدت احتیاج دارد تا مساله افغانستان را به نتیجه ای مطلوب برساند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 637

به "سفر معاون وزیر خارجه آمریکا به پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر معاون وزیر خارجه آمریکا به پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید