طراحی سایت: سرور مجازی نوین هاست مخصوص سایت های خبری

به گزارش سفر به آنتالیا، در تعریف کلی از سرور مجازی می توان به این نکته اشاره کرد، سرور مجازی ماشین های مجازی هستند.

طراحی سایت: سرور مجازی نوین هاست مخصوص سایت های خبری

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام نوین هاست، به وسیله مجازی سازها به واحدهای کوچک تر تقسیم شده و بر روی سرور اختصاصی قرار گرفته اند و دارای اندازه منابع مشخصی (رم ، سی پی یو ، هارد و ...) می باشند. برای توضیحات تکمیلی، در ادامه با نوین هاست همراه باشید...

سرور مجازی سایت های خبری

امروزه افراد بیشتری اینترنت را جایگزین روزنامه و مجلات مختلف کرده اند با این اوصاف وجود سایت های خبری بدیهی می باشد. تعداد سایت های خبری رو به افزایش است. با بالارفتن اندازه حجم بازدید نماینده از سایت های خبری و تعداد کاربران اینترنتی باعث شده تا سایت های خبری مورد باز خورد بیشتری قرار بگیرند.

اما سایت های خبری با توجه به حجم بالای بازدید سایت و حجم اطلاعات ذخیره شده در دیتابیس باعث بالا رفتن اندازه مصرف منابع سی پی یو، رم و کاهش سرعت در سایت های خبری می گردد و اغلب سایت ها روی هاست های معمولی میزبانی می شوند که با افزایش تعداد بازدید آنها دیگر این هاست نمی تواند جوابگوی احتیاج باشد و بر همین اساس احتیاج به منابع بیشتری می باشد، (به منظور افزایش سرعت پردازش اطلاعات).

باید به این نکته توجه داشت، بعضی از افراد می خواهند به سرعت به اخبار تازه دست پیدا نمایند اگر یک سایت خبری کند عمل کند و کاربر برای بازدید هر خبر احتیاج داشته باشد تا یک مدت طولانی را صبر کند قطعا آن سایت خبری پیروز نخواهد شد و دیگر مرجع اصلی سایت های خبری نخواهد بود .

ویژگی های یک سرویس خوب

سرور مجازی با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهد، پایداری و آپ تایمی بسیار بالا و هزینه ارزان آن نسبت به سرور اختصاصی، بعلاوه قطعی سیستم به اندازه قابل توجهی کاهش پیدا می نماید و اگر سایت شما پر بازدید می باشد و هاست جوابگو احتیاجهای شما نمی باشد و مصرف منابعی مثل رم و سی پی یو سایت شما بالا است و از هزینه زیاد و قطعی مداوم سایت خود خسته شده اید و احتیاج به خرید سرور مجازی برای سایت خود دارید، انتخاب تیمی متخصص و ماهر در تهیه سرور مورد احتیاج و کارآمد تاثیر به سزایی خواهد داشت.

سرور مجازی نوین هاست

راه اندازی سرور مجازی نوین هاست یک الی سه ساعت کاری زمان می برد و پس از ثبت سفارش اطلاعات سرور که شامل (ip،Username ،Password) به همراه تمامی آموزش های لازم به ایمیل ثبت شده در ناحیه کاربری ارسال می گردد شما همراهان گرامی می توانید در صورت بروز هرگونه سوال و اختلالی درصورت تمایل با تیم نوین هاست به وسیله شماره های ثبت شده در سایت نوین هاست تماس حاصل نمایید یا درخواست خود را طی تیکت برای ما ارسال کنید تا درکمترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی نمایند.

نوین هاست ارائه دهنده سرور مجازی ایران و خارج از دیتاسنترهای مطرح می باشد و همیاران فنی نوین هاست همیشه در طول مدت همراهی شما در کنارتان خواهد بود تا اطمینان خاطر از همراهی تیم حرفه ای را برای شما به ارمغان آورند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده پلن های سرور مجازی به آدرس https://www.novinhost.org/vps/ مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1934

به "طراحی سایت: سرور مجازی نوین هاست مخصوص سایت های خبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: سرور مجازی نوین هاست مخصوص سایت های خبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید