سررسید تسهیلات دانشجویی دانش آموختگان علوم کشاورزی گرگان تمدید می گردد

به گزارش سفر به آنتالیا، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در اطلاعیه ای از تمدید سررسید تسهیلات دانشجویی دانش آموختگان این دانشگاه تا خاتمه اردیبهشت 99 اطلاع داد.

سررسید تسهیلات دانشجویی دانش آموختگان علوم کشاورزی گرگان تمدید می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، کمیته پیشگیری و شورای سلامت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در اطلاعیه ای، درخصوص دریافت اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی و همچنین سررسید وام های دانشجویی صادر کرد.

براساس این اطلاعیه، به دلیل شرایط ایجاد شده از ویروس کرونا، اجاره بهای خوابگاه های از دانشجویان به نسبت مدت حضور و سکونت در خوابگاه ها محاسبه و دریافت می گردد و دانشجویان بابت تعطیلی دانشگاه و خوابگاه به دلیل شیوع کرونا ملزم به پرداخت اجاره بها نخواهند بود.

همچنین براساس این اطلاعیه سر رسید تسهیلات دانشجویی دانش آموختگان از ابتدای اسفند ماه 1398 تا انتها اردیبهشت ماه 1399 به مدت 3 ماه تمدید می گردد.

در ادامه این اطلاعیه اعلام شده است که مهلت ثبت نام وام های دانشجویی که قبلا تا انتها فروردین 99 تمدید شده بود، مجددا تا 15 اردیبهشت 99 تمدید می گردد.

همچنین براساس این اطلاعیه همه فعالیت های اداری دانشگاه تا روز آدینه 22 فروردین تعطیل بوده و تعطیلی خوابگاه ها و سلف دانشجویی نیز فعلا ادامه دارد و دانشجویان می توانند درخواست های دانشجویی خود را به صورت مجازی به وسیله کانال حوزه معاونت دانشجویی مطرح و پاسخگویی به سوالات را به وسیله همین کانال پیگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 938

به "سررسید تسهیلات دانشجویی دانش آموختگان علوم کشاورزی گرگان تمدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سررسید تسهیلات دانشجویی دانش آموختگان علوم کشاورزی گرگان تمدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید