ساعت پخش برنامه چهل تیکه تغییر کرد

به گزارش سفر به آنتالیا، برنامه تلویزیونی چهل تیکه در ادامه پخش هفتگی خود، از امشب در ساعتی جدید روی آنتن می رود.

ساعت پخش برنامه چهل تیکه تغییر کرد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، برنامه تلویزیونی چهل تیکه در ادامه پخش هفتگی خود، از امشب 9 دی ماه با پخش برنامه های امیر غفارمنش و علی استادی زمان پخش خود را به ساعت 8:30 تغییر می دهد.

بر خلاف هفته های گذشته که چهل تیکه از سه شنبه تا جمعه میزبان مخاطبان شبکه نسیم بود، از هفته جاری چهل تیکه از یکشنبه تا پنج شنبه هر شب ساعت 8:30 برنامه های خود را روی آنتن تلویزیون می فرستد.

بعد از پخش برنامه امشب که به امیرغفارمنش و علی استادی اختصاص دارد، سه شنبه شب، چهل تیکه میزبان فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون است. چهارشنبه شب جلال مقامی گوینده و مجری حرفه ای تلویزیون که در سال های پیش با برنامه دیدنیها خاطره های زیادی برای مخاطبان تلویزیون ساخته بود، مهمان چهل تیکه خواهد شد. در آخرین شب پخش برنامه چهل تیکه، داریوش کاردان بازیگر، کارگردان و دوبلور نام آشنای تلویزیون در این برنامه حضور خواهد یافت.

برنامه تلویزیونی چهل تیکه به تهیه کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و با اجرای محمدرضا علیمردانی به مرور خاطرات و نوستالژی گذشته های دور با حضور هنرمندان و افراد شاخص می پردازد. چهل تیکه هر هفته از یکشنبه تا پنج شنبه از شبکه نسیم در ساعت 8:30 شب پخش می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 678

به "ساعت پخش برنامه چهل تیکه تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت پخش برنامه چهل تیکه تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید