بازیگر نقش زیور، لیلی و صفایی در سریال ستایش کیست؟

به گزارش سفر به آنتالیا، فصل دوم سریال ستایش که بین سال های 92 و 93 از شبکه سه سیما پخش شد، این روز ها روی آنتن آی فیلم قرار گرفته است. سریالی که از همان زمان تا به امروز هواداران پر و پاقرصی دارد و بخش اعظم شان همچنان منتظر تهیه و فراوری فصل چهارم آن هستند.

بازیگر نقش زیور، لیلی و صفایی در سریال ستایش کیست؟

به گزارش خبرنگاران، اما آرمان زرین کوب تهیه کننده مجموعه تلویزیونی ستایش، اخیرا آب پاکی را روی دست هواداران این سریال ریخت و گفت که فصل سوم سرانجام ستایش بود. مگر اینکه مدیران صداوسیما فصل چهارم را به او و همکاران اش سفارش بدهند.

اما هیچ یک از مدیران صداوسیما به این اظهارات واکنشی نشان دادند تا به نوعی عدم علاقه شان به ساخت فصل چهارم را نشان بدهند. با این وجود به نظر می رسد که پرونده سریال ستایش پس از 111 قسمت و سه فصل در سال 1398 بسته شده است.

بازیگر نقش زیور در سریال ستایش 2

اگر سه فصل سریال ستایش را دیده باشید، احتمالا در جریان هستید که بازیگر نقش زیور در فصل اول و دوم متفاوت بودند. در واقع در سری اول، نقش زیور را شایسته ایرانی برعهده داشت.

او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی است. شایسته ایرانی پس از تجربه های متعدد ایفای نقش بر روی صحنه تئاتر، بازیگری سینما را درسال 1384 با بازی در فیلم آفساید جعفر پناهی شروع کرد. او در فیلم های سینمایی دیگری همانند موج سوم، امکان مینا و آینه های روبرو نیز حضور داشته است.

در فصل دوم نیز، نرگس امینی در این نقش نهاده شد. او مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری از دانشکده هنر و معماری دارد و با هنرمندانی نظیر قطب الدین صادقی و نادر برهانی مرند همکاری داشته است.

امینی در فیلم های سینمایی پاتوق، حکایت عاشقی و سریال های احضار و ستایش 2 حضور داشته است.

بازیگر نقش لیلی فردوس

نقش لیلی فردوس در سری دوم سریال ستایش را نازلی رجب پور بازی می کرد. او کارشناس ارشد روان شناسی بالینی از دانشگاه خوارزمی تهران دارد و حضور کم رنگی در سینما و تلویزیون داشته است.

از جمله فعالیت های نازلی رجب پور می توان به حضور در تله فیلم سرزمین فصل های گرم و ترانه باران و فیلم کوتاه گیم اور اشاره نمود.

صفایی، برادر انیس

صفایی نقش برادر انیس را در سریال ستایش بازی می کرد. نقشی که بر عهده قربان نجفی بود. او متولد 1347 و فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است.

قربان نجفی از سال 1373 همکاری خود را با رادیو شروع کرد. او اولین بار در سال 1375 بازی در سینما را با فیلم سایه به سایه به کارگردانی علی ژکان تجربه کرد. او در عرصه خوانندگی نیز فعالیت می نماید.

از جمله آثار قربان نجفی می توان به خاتون، جنون، پذیرایی ساده، دشمنان، ژن خوک، تنگه ابوقریب، آسمان آفتابی نیست، او خوب سنگ می زند و خاکستر و برف اشاره نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2125

به "بازیگر نقش زیور، لیلی و صفایی در سریال ستایش کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر نقش زیور، لیلی و صفایی در سریال ستایش کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید