رویکرد فرمانداری گرگان جذب سرمایه گذار است، احیاء کارخانه چرم

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران، ابوالقاسم صفوی، شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان که در سالن اجتماعات فرمانداری گرگان برگزار گردید، اظهار کرد: بودجه شهرستان 65 میلیارد تومان است و این میزان شایسته مردم گرگان نبوده و توسعه ایجاد نخواهد کرد.

رویکرد فرمانداری گرگان جذب سرمایه گذار است، احیاء کارخانه چرم

وی اضافه نمود: به دنبال سرمایه گذاران بزرگ کشوری رفته و خوشبختانه قدم های خوبی برداشتیم که اکنون مراحل انتهای خود را طی می نماید.

صفوی ادامه داد: انشالله در روزهای آتی کلنگ زنی بزرگترین پروژه سرمایه گذاری شمال کشور اتفاق می افتد و زمینه ای برای نشاط اجتماعی فراهم خواهد شد.

فرماندار گفت: دو کارخانه مهم لبنی داریم و قریب 200 تن شیر روزانه وارد گرگان می کنیم به همین دلیل وارد مذاکره با یکی از کارخانه ها شده تا در چند منطقه دامداری ایجاد کنیم.

وی اعلام کرد: منطقه ای در تیل آباد آزادشهر انتخاب و مقرر شد که یک دامداری سه هزار الی پنج هزار رأسی ایجاد می گردد.

فرماندار گرگان اضافه نمود: کارخانه پنیر و بستی سازی هم با همت کارخانه لبنی ایجاد خواهیم کرد.

صفوی اظهار کرد: مدیر این کارخانه تمایل دارند که یک هتل چهار یا پنج ستاره احداث کند و برای این عمل نیازمند تسهیلات هستند.

وی اضافه نمود: میزان دام در استان ما نسبت به سنوات گذشته کاهش یافته و با رایزنی که با جهاد کشاورزی صورت گرفت، مجوز یک دامداری 10 هزار رأسی را گرفتیم که ظرفیت افزایش به 100 هزار رأس را هم دارد.

صفوی گفت: کارخانه چرم سازی که در شهرستان آق قلا متروکه افتاده است را احیا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین برای استفاده از روده گاو و احشام در فراوری نخ جراحی و مانند آن در آق قلا قدم های اولیه برداشته شده است.

صفوی با اشره به اقدام انجام شده در زمینه گیاهان دارویی و فراوری زعفران در گرگان گفت: در چند روز آینده بزرگترین گلخانه دار کشور به گرگان خواهد آمد و در زمینه صیفی جات هم قدم های خوبی برداشته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 115

به "رویکرد فرمانداری گرگان جذب سرمایه گذار است، احیاء کارخانه چرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویکرد فرمانداری گرگان جذب سرمایه گذار است، احیاء کارخانه چرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید