رونمایی از ماشین حساب عیدی، سنوات و بازخرید مرخصی در ایران سلری

به گزارش سفر به آنتالیا، یکی از مهم ترین سؤالاتی که در ذهن هر کارمند و کارگر هنگام نزدیک شدن به خاتمه سال شکل می گیرد، درباره میزان عیدی و سنوات خواهد بود و همچنین ممکن است نداند که میزان بازخرید مرخصی برای سال آینده چگونه محاسبه خواهد شد. ایران سلری به عنوان اولین مرجع حقوق و دستمزد، از ماشین حساب آنلاین خود برای محاسبه عیدی، سنوات و بازخرید عیدی رونمایی نموده است.

رونمایی از ماشین حساب عیدی، سنوات و بازخرید مرخصی در ایران سلری

ماشین حساب عیدی

میزان عیدی هر سال و با نزدیک شدن به ماه های آخر سال توسط مراجع دولتی اعلام می شود. اما با این حال، بسیاری این موضوع را نمی دانند که محاسبه عیدی دارای یک معادله خاص است و اگر ابزاری آنلاین برای آن باشد، در زمانی کوتاه می توان به عدد آن رسید.

محاسبه آنلاین عیدی بر اساس دو برابر پایه حقوق پرسنل محاسبه می شود که این رقم باید از 3 برابر پایه حقوق وزارت بیشتر نشود. هر فردی که قرارداد آن زیر نظر وزارت کار است، مشمول دریافت عیدی است و میزان آن با توجه به روزهایی که در شرکت مشغول به کار شده است، فرق می نماید. برای استفاده از ماشین حساب عیدی ایران سلری می توانید به این وب سایت مراجعه کنید.

ماشین حساب سنوات

سنوات مبلغی مازاد بر حقوق است که افراد در قبال مخارج و هزینه های زندگی مانند حق مسکن و هزینه های مربوط به حق اولاد و خواربار دریافت می نماید. بعضی افراد این هزینه را در خاتمه سال دریافت می نمایند و بعضی دیگر بعد از بازنشستگی دریافت می نمایند و این بستگی به سیاست هر شرکت دارد. محاسبه آنلاین سنوات را می توانید در ایران سلری و با یاری ماشین حساب آنلاین سنوات به دست آورید.

ماشین حساب بازخرید مرخصی

مبلغی که به عنوان جایگزین مرخصی های استفاده نشده در سال دریافت می کنید، بازخرید مرخصی می گویند. بر اساس قانون کار، اگر کارمند در طول یک سال بیش از 9 روز مرخصی استفاده نشده داشته باشد، تنها 9 روز آن به سال بعد منتقل می شود. اگر نمی دانید که بازخرید مرخصی را چگونه محاسبه کنید می توانید به وب سایت ایران سلری مراجعه کنید و از ماشین حساب بازخرید مرخصی آن این رقم را به دست آورید.

ایران سلری

ایران سلری به عنوان اولین مرجع حقوق و دستمزد در ایران کار خود را برای ایجاد شفافیت در خصوص میزان حقوق در کسب و کارهای مختلف و همچنین مشاغل مختلف شروع کرد. ایران سلری با انتشار گزارش های سالانه خود از حقوق و دستمزد، به کارجو یاری می نماید تا برنامه ریزی شغلی دقیق تری داشته باشد، از شرایط بازار در مذاکره حقوق و دستمزد بیشتر آگاهی داشته باشد و بتواند به راحتی حقوق خود با افراد شاغل در موقعیت شغلی مشابه را مقایسه کند.

منبع: ایران سلری

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1560

به "رونمایی از ماشین حساب عیدی، سنوات و بازخرید مرخصی در ایران سلری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از ماشین حساب عیدی، سنوات و بازخرید مرخصی در ایران سلری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید