رستوران های خوب لاهیجان؛ تجربه غذاهای گیلانی در شهر سرسبز شمالی

به گزارش سفر به آنتالیا، نمی گردد به شهرهای استان گیلان سفر کرد و تجربه غذاهای بی نظیر آنها را از دست داد. مخلفات خوشمزه ای مثل گل سیر و سیرترشی و دلار و ماست های محلی هم که این سفره های خوش آب ورنگ را کامل می نماید. اگر شما هم گذرتان به لاهیجان افتاد و خواستید در یکی از رستوران های این شهر غذا بخورید با ما همراه باشید و با تعدادی از برترین رستوران های لاهیجان آشنا شوید.

رستوران های خوب لاهیجان؛ تجربه غذاهای گیلانی در شهر سرسبز شمالی

رستوران زیبا لاهیجان

اگر فضاهای قدیمی و نوستالوژیک را دوست دارید، در سفرتان به لاهیجان به این رستوران سر بزنید. در رستوران زیبا می توانید عکس های قدیمی ای از لاهیجان قدیم را هم ببینید. محیط رستوران زیبا با وسایل حصیری و عروسک هایی با لباس های محلی گیلکی دکور شده و حس وحال خوبی دارد.

ماهی قزل آلا، کباب ترش و جوجه ترش محبوب ترین غذاهای این رستوران هستند. در کنار سفارشتان خیار و دلار و ماست و سیرترشی را هم از قلم نیاندازید تا تجربه خوبی از یک سفره اصیل گیلانی داشته باشید.

آدرس: گیلان، لاهیجان، بلوار امام رضا، روبه روی استخر لاهیجان

رستوران خانه کنتاکی پلاس

در سفر به لاهیجان اگر خواستید مرغ کنتاکی خوشمزه ای بخورید، یکی از انتخاب هایتان می تواند خانه کنتاکی پلاس باشد. این رستوران فضای صمیمی و دلنشینی دارد و جز کنتاکی ، پاستاها و برگرهایش هم به خوشمزگی معروف است.

آدرس: روبه روی استخر لاهیجان

رستوران سنتی مهتاب

رستوران سنتی مهتاب را برترین رستوران لاهیجان می دانند. در ورودی چوبی، پرسنلی که با لباس های سنتی ومحلی از شما پذیرایی می نمایند، حوض آب با ماهی های گلی، بوی نان تازه و موسیقی زنده ای که گاهی در این رستوران اجرا می گردد، کافی است که شما را از فضای زندگی روزمره دور کند.

اگر به این رستوران لاهیجان رفتید جوجه ترش یا کباب ترش هایش را امتحان کنید. از آنجایی که رستوران مهتاب رستوران محبوبی است قیمت های مناسبی هم دارد بیشتر وقت ها شلوغ است، در روزهای تعطیل بهتر است از قبل میزی برای خودتان رزرو کنید تا معطل نشوید.

آدرس : گیلان، لاهیجان، بلوار امام رضا، نبش گلستان 15

جاهای دیدنی لاهیجان که نباید از دست داد

رستوران شاندیز لاهیجان

رستوران شاندیز یکی از رستوران های خوب لاهیجان است. در منوی این رستوران جلوی همه غذاها عبارت سرویس کامل دیده می گردد که شامل زیتون پرورده، ماست، سالاد و نوشیدنی است. با این حساب قیمت غذاهای رستوران شاندیز مناسب است. اگر به این رستوران رفتید، سرویس چای را در فضای زیبای سفره خانه اش سفارش دهید و از سرویس کاملش لذت ببرید.

آدرس: گیلان، لاهیجان، بالاتر از میدان انتظام (اول حاجی آباد)

رستوران خان سالار لاهیجان

رستوران خان سالار هم یکی دیگر از رستوران های خوب لاهیجان است که در محیط دنجش می توانید غذاهای محلی و کبابی خوبی را بچشید.

اگر گذرتان به لاهیجان افتاد و خواستید غذایی به جز کباب ترش و ماهی امتحان کنید در رستوران خان سالار واویشکا سفارش بدهید و غذایی متفاوت را بچشید. خوبی غذاهای برنجی خان سالار این است که عاشقان ته دیگ در هر پرس غذا یک ته دیگ بزرگ برای خودشان دارند که مجبور نیستند با کسی قسمتش نمایند.

آدرس: گیلان، لاهیجان، بلوار امام رضا، نبش گلستان 23 (اندیشه)

راهنمای مراکز خرید لاهیجان، شهر کلوچه و چای

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 24 آذر 1401 بروزرسانی: 24 آذر 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2202

به "رستوران های خوب لاهیجان؛ تجربه غذاهای گیلانی در شهر سرسبز شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های خوب لاهیجان؛ تجربه غذاهای گیلانی در شهر سرسبز شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید