دهقانی: طراحی بسته های ویژه دانشگاه آزاد برای توسعه بازار محصولات

به گزارش سفر به آنتالیا، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکسری بسته های ویژه برای توسعه بازار محصولات مناسب تجاری سازی را در دست طراحی داریم.

دهقانی: طراحی بسته های ویژه دانشگاه آزاد برای توسعه بازار محصولات

روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره برنامه پیشروی این معاونت گفت: یکسری بسته های ویژه برای توسعه بازار محصولات مناسب تجاری سازی و همچنین حمایت از سرمایه گذاری ها را در دست طراحی داریم، درواقع عظیمترین برنامه ما تجاری سازی محصولات خودمان است.

وی ادامه داد: یک میلیون و 200 هزار نفر از اعضای دانشگاه آزاد همراه با خانواده شان جمعیت حدود 6 میلیونی را برای این دانشگاه رقم می زند که این تعداد جمعیت بدون شک احتیاج هایی دارند و خواهان محصولاتی هستند که ما می توانیم برای همین خانواده عظیم بازار آماده کنیم.

دهقانی فیروزآبادی عنوان نمود: بنابراین ما می توانیم با حمایت از شرکت های دانش بنیان و تازه تاسیس دانشجویانمان محصولات مورد احتیاج این خانواده عظیم را تامین کنیم و بازار محصولاتمان را بسازیم.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به رتبه این دانشگاه در حوزه فناوری اعلام کرد: رتبه بندی دانشگاه مخصوص حوزه فناوری نداریم، اما در بحث پژوهش رتبه بندی های معتبری وجود دارند و از آنجایی که در نظام های رتبه بندی، دانشگاه آزاد و واحد های آن، مجموعا با هم آنالیز می شوند به دلیل تعداد بالای دانشجویان، به نسبت تعداد مقالات تولیدی هم بالا می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 921

به "دهقانی: طراحی بسته های ویژه دانشگاه آزاد برای توسعه بازار محصولات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهقانی: طراحی بسته های ویژه دانشگاه آزاد برای توسعه بازار محصولات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید