خرید نایلون شیرینگ

به گزارش سفر به آنتالیا، از آنجایی که نایلون ها نقش بسیار مهمی را در بسته بندی کالا چه در ابعاد کوچک و چه ابعاد بزرگ ایفا مینمایند شرکت های متعددی نیز در خارج و در داخل کشور ما تاسیس شده اند تا بتوانند نایلون مورد احتیاج صنایع را تامین نمایند که البته اغلب این شرکت ها نیز داخلی هستند.

خرید نایلون شیرینگ

توسعه استفاده از نایلون ها باعث شده تا تنوع آنها نیز به مرور زمان افزایش یابد. یکی از پر کاربرد ترین نایلون ها که به مروز زمان و با توجه به استقبال بسیار زیاد از نایلون ها در صنعت بسته بندی پدید آمد نایلون شیرینگ میباشد.

خرید نایلون شیرینگ 09125786139

نایلون شیرینگ چیست ؟

نایلون شیرینگ ها یکی از نایلون های بسیار کاربردی در بسته بندی هستند که از طریق حرارت دهی و شیرینگ کردن به خوبی به سطح محصول چسبیده و آنرا فرا میگیرند. در واقع همین واکنش نایلون در برابر حرارت خود به یک عامل متمایز نماینده این نایلون با دیگر گونه های نایلون تبدیل شده است.

معنی لغوی شیرینگ در زبان انگلیسی کوچک کردن و منقبض شدن است. علت این نامگذاری به خاطر قابلیت وکیوم کردن کالا با این نوع پلاستیک است. این پلاستیک نقطه ذوب پایینی دارد به همین علت به راحتی به شکل کالا تغییر شکل می دهد. این محصول با گرم شدن تا نزدیک نقطه ذوب کوچک می گردد.نایلون شیرینگ حرارتی معمولا بین 150 تا 230 درجه سلسیوس گرما نیاز دارد. در این حال به سرعت به کالا می چسبد و کالا را وکیوم می کند. وکیوم به معنای مکش حدبیشتری هوای بین کالا با نایلون شیرینگ است. بسته بندی محصولات با دستگاه شیرینگ پک صورت می گیرد.

به پلاستیک بسته بندی که با حرارت تغییر شکل می دهد و موجب بسته بندی محصول مورد نظر می گردد نایلون شیرینگ می گویند. یکی از برترین مثال ها استفاده از این نایلون می توان به پک های آب معدنی اشاره نمود.

هیچ یک از نایلون هایی که برای بسته بندی تا کنون ابداع شده اند از این چنین قابلیتی برخوردار نیستند و نمیتوانند این چنین حالت جمع شوندگی داشته باشند. نایلون شیرینگ بلافاصله بعد از حرارت تماشا به سرعت به روی کالا و محصول میچسبد و به خوبی سطح آن را در بر میگیرد تا از نفود هر گونه آلودگی و یا ایجاد خط و خش های کوچک جلوگیری به عمل آورد.

نایلون شرینگ را می توان یکی از مهمترین انواع نایلون معرفی کرد که به منظور بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار گرفته و مانند یک عایق، از آنها در برابر رطوبت محافظت می کند. این نایلون به عنوان سلفون شرینگ نیز شناخته شده و با توجه به کاربرد گسترده دستگاه های شرینگ در صنایع بسته بندی، این محصول نیز اهمیت یافته است.

بعلاوه باید بگوییم این نایلون به صورت ورقه ای بر روی محصولات مختلف کشیده شده و حمل و نقل و نگهداری صحیح آنها را میسر می سازد. به طوری که در طول جهت حمل و نقل و یا در طی مدت زمان نگهداری محصولات در انبار، هیچ رطوبت، خط و خش و گرد و غباری متوجه آنها نخواهد شد.

خرید نایلون شیرینگ 09125786139

کاربردهای نایلون شرینگ در صنایع غذایی چیست؟

این محصول که حالا تبدیل به یکی از مهمترین انواع نایلون شده است؛ در صنایع مختلف کاربرد دارد. اما یکی از صنایعی که بیشترین استفاده را از این محصول کرده و به آن احساس نیاز پیدا می کند، صنعت غذایی است.

صنایع غذایی به منظور بسته بندی برخی از انواع محصولات از قبیل آب معدنی، انواع نوشیدنی، بیسکوییت، شکلات، محصولات کنسروی و غیره به سراغ این نایلون رفته و از آن یاری می گیرند. نایلون فوق نه تنها از این محصولات، مراقبت لازم را در برابر عوامل مختلف می کند؛ بلکه محصولات را داخل یک بسته بندی شفاف قرار داده و منجر به رویت آنها از سوی خریداران خواهد شد.

در نتیجه خریداران با نگاه کردن به محصولی که از طریق نایلون بسته بندی شده است، می توانند اطلاعات اولیه را راجع به آن کسب کرده و تصمیم بهتری برای انتخاب بگیرند. البته بسته بندی محصولات غذایی از طریق این نایلون دارای مزیت دیگری هم می باشد و آن مزیت این است که شکل و اندازه محصول هم برای خریداران قابل مشاهده بوده و از این رو می توانند سایز و شکل های مختلف آن را آنالیز و سپس انتخاب نمایند. ضمن اینکه محصول بسته بندی شده هم زیباتر به نظر رسیده و نسبت به محصولات بسته بندی شده با کارتن، در معرض فروش بیشتر قرار خواهد گرفت.

نایلون شرینگ دارای چه ویژگی هایی است؟

این محصول دارای مجموعه ای از ویژگی های مشخص می باشد که در این بخش می خواهیم آنها را مورد آنالیز قرار دهیم:

  • این نایلون از سطح نازک برخوردار بوده و درصد ضخامت آن متغیر خواهد بود. ضخامت این محصول از 30 الی 200 میکرون، متغیر می باشد.
  • اگر در برابر گرما و حرارت قرار گیرد، دچار تغییر شکل و ظاهر شده و حالت اولیه خود را از دست می دهد.
  • بازه دمایی مناسب جهت استفاده از این نایلون، 160 تا 230 درجه سانتیگراد می باشد.
  • نایلون مورد نظر ابتدا به بسته بندی محصول پرداخته و سپس از طریق حرارتی که روی آن اعمال می گردد، به حالت وکیوم در می آید.
  • دارای عرض مشخص یعنی عرض 10 الی 120 سانت خواهد بود.
  • جنس آن از پلی اتیلن سنگین یعنی LDPE بوده و بنابراین می توانیم دریابیم که از جنس مناسبی برخوردار می باشد.
  • مقاومت قابل قبولی را در برابر عواملی مثل چربی، گریس و روغن نشان می دهد.
  • ضد ضربه بوده و هیچ نوع ضربه ای در آن تاثیر نخواهد گذاشت.
  • از نایلون های سبک به شمار آمده و لذا از اعمال وزن و فشار زیاد روی محصولات جلوگیری خواهد نمود.
  • دارای انعطاف پذیری مناسبی بوده و این یکی از ویژگی های مثبت این محصول به شمار می رود.

انواع نایلون شرینگ از لحاظ تعداد لایه کدام است؟

نایلون فوق از لحاظ تعداد لایه تشکیل دهنده به دو نوع کلی تقسیم می گردد. یکی از این محصولات، نایلون تک لایه شرینگ و دیگری نایلون دو لایه می باشد.

نایلون های تک لایه، استحکام کمتری از خود نشان داده و نایلون های دو لایه هم طبیعتا با استحکام و کیفیت بیشتری همراه خواهند بود.

آیا نایلون شرینگ از امکان چاپ رنگی برخوردار می باشد؟

بله این امکان به خوبی در این نایلون به وجود آمده و به موجب آن، زمینه برای تبلیغات پر بازده محصول، فراهم خواهد گشت. چرا که چاپ های رنگی موجود در این نایلون منجر به دیده شدن بهتر محصول شده و به نوعی آن را به مخاطب تبلیغ خواهند کرد.

مسلما اگر خود شما هم محصولی را داخل یک بسته بندی که چاپ های نوشتاری و تصویری مجذوب نماینده و رنگی روی آن درج شده اند، مشاهده کنید، نسبت به آن بیشتر ترغیب خواهید شد تا وقتی که همین محصول را داخل یک بسته بندی صرفا شفاف و ساده، بدون چاپ رنگی ببینید. با این اوصاف می توان به این نتیجه دست یافت که امکان چاپ رنگی روی این نایلون، امکان عالی است که به فراوری نمایندگان اجازه می دهد تا محصول خود را بهتر به معرض نمایش گذاشته و از این طریق، مشتریان بیشتری را سمت محصولات خود جذب نمایند.

در حقیقت نایلون رنگی شرینگ که همراه با عبارات و تصاویر مختلف چاپی می باشد، یک روش ارزان و ارزان برای تبلیغات محسوب می گردد که نباید از این روش مهم غافل شد.

خرید نایلون شیرینگ 09125786139

ابعاد نایلون شیرینگ چقدر است ؟

نایلون های شیرینگ در ابعاد، ضخامت، جنس اولیه ، تعداد لایه ها و نرخ انقباض از هم متمایز هستند و این تمایز هر نایلون را برای بسته بندی محصولات متفاوت بهینه می کند. مثلا برای بسته بندی مواد غذایی مثل میوه ها و سبد میوه ها نایلون های شیرینگ از جنس پلی افیلن مناسب هستند. در ادامه نکاتی ارائه خواهیم کرد که به شما در انتخاب نایلون مناسب برای بسته بندی تان یاری خواهد نمود. انتخاب جنس و ابعاد نایلون شیرینگ متناسب هزینه های بسته بندی را کاهش می دهد.

نایلون های شیرینگ در عرض ها و ضخامت های متفاوتی فراوری می گردد. برخی از کارخانه ها علاوه بر فراوری در عرض های استاندارد به سفارش مشتری ها عرض های مورد نیاز ان ها را نیز فراوری می نمایند. عرض نایلون کاملا به انتخاب کارخانه و تجهیزات و امکانات آن بستگی دارد. عرض نایلون شیرینگ از 6 سانتی متر تا 120 سانتی متر می تواند باشد. برخی کارخانه ها اندازه هایی را به صورت مبنا مثلا 40،50،60،70 و… فراوری می نمایند. آن چیزی که اهمیت ویژه ایی دارد؛ انتخاب سایز مناسب نایلون با محصولی که ما می خواهیم بسته بندی کنیم.

انتخاب ابعاد مناسب بسته بندی

انتخاب ابعاد نایلون شیرینگ متناسب با ابعاد بسته مورد نظر ماست. از جمله فاکتور هایی که باید برای برش نایلون باید در نظر گرفت، ابعاد محصول که شامل موارد زیر می باشد :

  • ارتفاع
  • عرض
  • اصطلاحا به آن عبور مستقیم (CD) می گویند. که این اندازه مخالف جهت حرکت محصول در میان خط فراوریی بسته بندی است.
  • شکل
  • تقارن
  • نرخ انقباض

همه این موارد در مشخص ابعاد نایلون شیرینگ برای بسته بندی موثر است. به طور کلی برای بسته بندی ایده آل یک مکعب به طول و عرض و ارتفاع مشخص، از طول که بزرگترین قسمت ان است، را وارد دستگاه حرارتی می کنیم. به طور مثال مکعبی به طول 55، عرض 45 و ارتفاع 35 سانتی متر داریم. طول مکعب را با ارتفاع آن جمع می کنیم و اندازه طول نایلون شیرینگ مصرفی برای بسته را بدست می آوریم. در اینجا 90 سانتی متر می گردد

چگونه فیلم (نایلون) مناسب برای بسته بندی انتخاب کنیم؟

برای اطمینان از اینکه محصول نهایی شما به خوبی بسته بندی شده و از کیفیت بالایی برخوردار است؛ باید مواردی را در نظر بگیرید. ابعاد نایلون شیرینگ، وضوح و شفافیت نایلون، دستگاهی که با ان نایلون را حرارت می دهید (مثل تونل های حرارتی)، محل انبار و محیط اطراف همه را با جزئیات در نظر بگیرید.

انتخاب ضخامت مناسب نایلون

اندازه و مشخصات نایلون بسته بندی در هزینه کلی بسته بندی تاثیرگذار است. ضخامت و عرض دو مبحث مهم در هزینه بسته بندی می باشد. به طوری که هر چقدر ضخامت نایلون بیشتر باشد هزینه تهیه نایلون بیشتر و بسته بندی گران تر می گردد. بیشتر شرکت ها از نایلون ها با ضخامت بیشتر استفاده می نمایند چون این امکان را فراهم می کند که از تجهیزات ارزان قیمت تر، اپراتور های کم تجربه و زیربناهای پایین تر استفاده نمایند.

با این وجود استفاده از نایلون ها با ضخامت کمتر هزینه کمتری را دارد. می توانید با تحلیل مناسب حداقل ضخامت مورد نیاز بسته خود را بیابید و از آن بهره ببرید. ضخامت ها را معمولا در منابع انگلیسی به گیج بیان می نمایند.

بیشتر مصرف نمایندگان به طور معمول از ضخامت های نایلون شیرینگ پلی افیلن 60 گیج (15 میکرون) و 100 گیج(25 میکرون)، برای PVC از 75 گیج(19 میکرون)، استفاده می نمایند.

نکاتی برای استفاده از نایلون شیرینگ

برای تجهیزات و بسته بندی های سنگین نایلون های شیرینگ از جنس پلی اتیلن مناسب است. بعلاوه علاوه بر جنس به ابعاد نایلون شیرینگ و نرخ انقباض در هنگام خرید دقت کنید.

مواد غذایی مثل بسته بندی میوه جات نایلون شیرینگ پلی افیلن مناسب تر می باشد. این نایلون توانایی کوچک شدن سریع را دارند و کمتر از دیگر نایلون ها تحت تاثیر تغییرات دمایی قرار می گیرد. وضوح و شفافیت بالا، بسته بندی چند محصول با هم و قابلیت چاپ عالی برای گرافیک های با کیفیت را دارا می باشد.

نایلون های PVC ارزان قیمت تر است. در بسته بندی های به صرفه مالی مناسب است. اما این نایلون به علت فراوری گاز های سمی در هنگام حرارت تماشا به مراقبت های ویژه ایی نیاز دارد.

در انتخاب نایلون به فرایند حمل و نقل دقت کنید. تا شرایط دمایی بر روی بسته بندی تاثیر منفی نگذارد.

مزایای ایجاد شده با خرید نایلون شیرینگ چیست ؟

با خرید نایلون شیرینگ مزایای زیادی ایجاد میگردد که به هر یک از آنها به اختصار اشاره خواهیم نمود.

یکی از مزیت هایی که با خرید نایلون شیرینگ ایجاد میگردد به بهداشتی و تمیز باقی ماندن محصول مربوط میگردد. این نایلون همانطور که گفته شد میتواند به خوبی تمامی سطح محصول را در بر بگیرد که همین چسبندگی بسیار عالی آن از ورود هر گونه آلودگی و ذرات ریز به داخل بسته بندی جلوگیری به عمل می آورد.

خرید نایلون شیرینگ امروزه از طریق صنایعی که در زمینه فراوری محصولات بهداشتی و آرایشی و بعلاوه غذایی فعالیت مینمایند رو به افزایش است و علت آن نیز حفظ محصول در برابر هر گونه آلودگی میباشد.

با خرید نایلون شیرینگ حجم و وزن بسته بندی نیز تا حد زیادی کاهش خواهد یافت که این خود نیز یکی از مزیت های بزرگ آن محسوب میگردد. از آنجایی که نایلون شیرینگ ها از ضخامت و وزن کمی برخوردار هستند در نتیجه فضای کمی را در بسته بندی اشغال خواهند کرد و در کل بسته بندی بسیار کم حجم و وزنی را پدید می آورند.

فروش نایلون شیرینگ به صنایع گوناگون

در حال حاضر صنایع گوناگون و زیادی در کشور ما مشغول به فعالیت هستند که نیاز زیادی به این نوع نایلون برای بسته بندی دارند. فروش نایلون شیرینگ با توجه به اینکه صنایع زیادی در کشور ما مشغول به فعالیت هستند در حال توسعه است و بر تعداد مصرف نمایندگان این نایلون ها نیز روز به روز افزوده میگردد.

برای اینکه بدانید علت اصلی افزایش فروش نایلون شیرینگ چیست باید به عامل دیگر به جز موارد یاد شده در بالا اشاره کنیم.

قیمت نایلون شیرینگ چقدر است ؟

از مهمترین عواملی که باعث افزایش فروش نایلون شیرینگ شده است قیمت بسیار مناسب آن است. نایلون شیرینگ ها هزینه های بسیار کمی را برای صنایع بمنظور بسته بندی کالای خود ایجاد مینمایند و میتوانند هزینه های کلی آنها را تا حد زیادی بکاهند که از این رو صنایع نیز با توجه به این موضوع استقبال بسیار خوبی از این نوع نایلون برای بسته بندی بعمل آورده اند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت نایلون شیرینگ چیست ؟

یکی از عواملی که بر روی قیمت نایلون شیرینگ تاثیر گذار است کیفیت آن است. کیفیت نایلون شیرینگ میتواند بر روی قیمت آن تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. برخی از نایلون شیرینگ ها از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار هستند که در نتیجه قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.

قیمت نایلون شیرینگ متاثر از وارداتی و فراوری داخل بودن نیز متغیر خواهد بود. در صورتی که قصد خرید نایلون شیرینگ وارداتی را داشته باشید در نتیجه باید با قیمت بالاتری آنرا خریداری نماید.

مواد تشکیل دهنده نایلون بسته بندی شیرینگ چیست؟

مواد نایلون بسته بندی شیرینگ شامل سه ماده اصلی پلی وینیل کلراید (PVC)، پلی اتیلن (PE) و پلی الفین (POF) هستند. موارد استفاده آن در بسته بندی مواد غذایی، برای محافظت و ایمن سازی محصولات برای خرده فروشی و حمل و نقل. هر یک از آنها دارای قابلیت ها و ویژگی های مختلفی هستند که آنها را برای کاربردهای مناسب خاص می کند.

تفاوت اصلی این نوع بسته بندی جمع نماینده چیست؟

برترین انتخاب برای نیازهای بسته بندی شما کدام است؟

موادی که به نایلون شیرینگ معروف است، یک بسته پلاستیکی شفاف است که برای بسته بندی میلیون ها محصول در سراسر دنیا استفاده می گردد.

نایلون شیرینگ را نایلون بسته بندی کوچک شونده می گویند، زیرا هنگام قرار گرفتن در معرض گرما در اطراف محصول بسته بندی شده جمع می گردد.

برترین نوع نایلون شیرینگ کدام است ؟

هر یک از این سه نوع نایلون شیرینگ را می توان به صورت نایلون بسته بندی چند لایه با مواد افزودنی مختلف با ویژگی های خاص و مورد نیاز برای ماندگاری بیشتر یا شکل ظاهری متفاوت، استفاده کرد. نایلون بسته بندی کوچک شونده را می توان به صورت رول پلاک مسطح، کیسه ای، با پوشانندگی بیش از حد، بانداژ و لوله ای، تشکیل داد و نوعی محافظت بیشتر را به کالاهای بسته بندی شده افزود. اگر مطمئن نیستید که از کدام نوع نایلون شیرینگ برای بسته بندی ایده آل برای برنامه خود استفاده می کنید،

نایلون شیرینگ PVC (پلی وینیل کلراید)

یکی از رایج ترین نایلون های بسته بندی کوچک شونده

نایلون شیرینگ PVC (پلی وینیل کلراید)

نایلون بسته بندی پی وی سی یکی از رایج ترین نایلون های بسته بندی کوچک شونده (جمع شونده) در دنیا است. این محصول به علت داشتن وزن سبک و قیمت مناسب و کاربردچند منظوره مشهور است.

اما به دلایل زیادی کمتر از PE و POF مورد استفاده است. به ویژه به علت خطرات موجود برای سلامتی در هنگام فراوری و حرارت دادن و پایداری.

در شکل سفت و سخت آن ، PVC با دوام است و در بسیاری از موارد از جمله پروژه های ساختمانی و محصولات ظروف خانگی استفاده می گردد. از نظر بسته بندی ، PVC در برنامه های سخت مانند بسته بندی برجسته و تاشو، و بسته بندی های انعطاف پذیر از جمله بسته بندی کوچک، کیسه گذاری، دیده می گردد. پلی وینیل کلراید ترکیبی از سه عنصر کربن ، هیدروژن و کلر است.

استفاده از نایلون شیرینگ PVC، به علت بوی مضر و شدیدی که با گرم شدن از آن خارج می گردد در فضایی با تهویه مناسب توصیه می گردد.

پی وی سی در بسیاری از کشورها به علت ترکیب شیمیایی و محصولات جانبی مضر منتشرشده در طی ایجاد و تجزیه آن، ممنوع شده است.

برندهایی که به مسئولیت های شرکتی و اجتماعی اهمیت زیادی قائل هستند، در منع پی وی سی در بسته بندی، به این کشورها پیوسته اند.

این مساله مهم است، اگر فکر استفاده از PVC را در بسته بندی خود دارید و یا اگر درحال استفاده از آن هستید.

مزایای نایلون شیرینگ پی وی سی چیست ؟

  • یکی از رایج ترین نایلون های بسته بندی جمع شونده است
  • متناسب با تغییرات دما، سرد و گرم میگردد، باعث شنمایندگی و تردی بیش از حد هنگام سرد شدن و جمع شوندگی در هنگام گرم شدنکه منجر به بالارفتن مقاومت در برابر توسعه پارگی میگردد.
  • پلی الفین با مقاومت بالاتر در برابر سوراخ شدن
  • وقتی شما از یک بسته بندی پی وی سی استفاده می کنید، مهم این است که از بالاترین استانداردهای ممکن برای استفاده و دفع در سراسر زنجیره فراوری استفاده گردد.

مزیت های بیشتر نایلون شیرینگ PVC چیست؟

نایلون شیرینگ فرآیند ساده ای است که فقط به دو مورد نیاز دارد. نوع مناسب پلاستیک و گرما.

نایلون بسته بندی شیرینگ یک فیلم پلاستیکی است. که می توانید آن را دور هر شی، بدون توجه به اندازه و شکل، بپیچید.

سپس گرما روی سطح اعمال می گردد که باعث جمع شدن پلاستیک می گردد. همانطور که کوچک می گردد، با شکل جسم شما مطابقت می یابد و خود را مهر و موم می کند.

تقریباً هر محصولی را که دارید می توانید با آن ضد آب، ضد تغییرات آب و هوا و ضد تغییرات دما کنید. از آنجا که برای کوچک کردن مواد بسته بندی محدودیتی در اندازه وجود ندارد. اکنون شما راهی برای محافظت از حتی بزرگترین موارد نیز دارید. به عنوان یک امتیاز اضافی، پلاستیک بسته بندی قابل بازیافت است.

نایلون شیرینگ PVC کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف دارد. زیرا استفاده از آن آسان است و مزایای زیادی را در بر دارد.

نایلون شیرینگ PVC محافظت را تضمین می کند

هنگامی که گرما برای جمع کردن بسته بندی اعمال می گردد، یک مهر و موم بسیار محکم ایجاد می کند. و به طور کامل از محتوای موارد محافظت می کند. پس از مهر و موم شدن، موارد از آسیب هایی که می تواند در اثر گرد و غبار، خاک یا رطوبت ایجاد گردد محافظت می گردد. برخی از انواع بسته بندی جمع شونده حتی برای محافظت از محصولات در برابر اشعه های مضر خورشید، دارای ویژگی محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش نیز هستند.

نایلون شیرینگ PVC با دوام است

نایلون شیرینگ PVC از پلاستیک بسیار محکم و مقاوم ساخته شده است. پاره شدن یا سوراخ شدن آن مشکل است. برخلاف سایر مواد، نایلون بسته بندی جمع شونده در شرایط شدید آب و هوایی شنماینده و ضعیف نمی گردد. شل نمی گردد و افت نمی کند و امنیت بیشتری را تضمین می کند.

نایلون شیرینگ PVC از دستکاری جلوگیری می کند

هرگونه دستکاری بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود. به همین علت، بسیاری از شرکت های دارویی و فراورینمایندگان مواد غذایی اکنون محصولات خود را جمع می نمایند تا اطمینان حاصل نمایند که کالاها با اندازه دقت لازم تحویل داده می شوند. سایر بانک ها و آژانس های دولتی از نوع خاصی از بسته بندی جمع نماینده استفاده می نمایند که وقتی مواد کشیده شده یا مخلوط می شوند، رنگ آنها تغییر می کند. این امر برای نشان دادن وجود فعالیت غیرمجاز است که با ذخیره سازی یا انتقال موارد گفته شده، اتفاق افتاده است.

نایلون شیرینگ PVC ارزان است

نایلون شیرینگ PVC یک گزینه ارزان است. زیرا همانطور که گفته شد فقط به دو مورد نیاز دارد، گرما و پلاستیک. قیمت ممکن است بسته به نوع پلاستیک مورد استفاده متفاوت باشد. اما حتی در نظر گرفتن چنین فرآیندی ارزان تر از ارزشی است که برای آن ارائه می گردد.

نایلون شیرینگ PVC استفاده از حدبیشتر فضا دارد

این به منظور به حدبیشتر رساندن فضا طراحی شده است زیرا موارد بسته بندی شده را بدون استفاده از مواد حجیم اضافی مانند جعبه ها به هم نزدیک نگه می دارد.

نایلون شیرینگ PVC در برند سازی یاری می کند

ویژگی اضافه شده بسته بندی کوچک این است که می توان آن را با رنگ، کلمات، تصاویر و آرم هایی طراحی کرد که به تبلیغ محصولات یاری می کند. از طبقه فراوری تا زمانی که به کاربر نهایی برسد، محصول آرم شرکت را به همراه دارد. این یک ابزار بازاریابی است که می تواند آگاهی از برند را افزایش دهد، و نام تجاری را در معرض دید مشتریان بالقوه قرار دهد.

نایلون شیرینگ PVC در طول عمر کالاهای فاسدشدنی یاری میکند

غذا به راحتی از بین می رود و به همین علت فراورینمایندگان با افزایش چرخه ماندگاری محصولات روبرو هستند. نایلون بسته بندی کوچک نماینده مواد غذایی یک انتخاب منظم برای شرکت های فراوری نماینده مواد غذایی است. زیرا قرار گرفتن در معرض عوامل خارجی ممکن است باعث فساد سریعتر گردد که منجر به هدر رفتن شرکتهای غذایی خواهد شد و با مهر و موم دقیق هر ماده غذایی از این قرار گرفتن در معرض جلوگیری می گردد.

نایلون شیرینگ PVC راحتی را فراهم می کند

بسته بندی کوچک از طریق اندازه مورد بسته بندی محدود نمی گردد. سیم های کوچک الکتریکی برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض رطوبت و بعلاوه قطعات بازی، آب نبات و سایر سخت افزارها جمع می شوند. از طرف دیگر، کیت های بسته بندی کوچک برای خنک سازی قایق ها و گلخانه ها فروخته می شوند، حتی حمل بار در تریلرها و قطارها برای حمل و نقل آسان تر می تواند بسته بندی گردد. برای توسعه قابلیت های بسته بندی کوچک، سیستم های پیشرفته حتی می توانند ساختمان های کوچک را جمع نمایند تا از نشت مواد شیمیایی یا قرار گرفتن در معرض مواد خطرناک جلوگیری نمایند.

کاربردهای نایلون شیرینگ پی وی سی چیست؟

برنامه های کاربردی برای بسته بندی PVC شامل: بسته بندی CD

موارد کاربردی برای بسته بندی PVC شیرینگ عبارتند از: بسته بندی CD / DVD ، جعبه های بازی و نرم افزار و سایر موارد غیر خوراکی

به علت ماهیت شنماینده بودن پس از کوچک شدن، برای جمع کردن چندین مورد با هم خوب نیست.

رسوبات کربن را بر روی درزگیر باقی می گذارد، نگهداری مناسب و منظم برای عملکرد مداوم مورد نیاز است.

در هنگام آب بندی و گرم شدن بوهای مضر را آزاد می کند. احتیاط و تهویه مناسب یکی از موارد لازم است.

جهت گیری ترجیحی (فقط در یک جهت کوچک می گردد) و نیروی جمع شدن کم را ارائه می دهد.

نایلون شیرینگ POF (پلی الفین)

نایلون بسته بندی جمع شونده پلی الفین یک نایلون بسته بندی فوق العاده با دوام و متنوع است. و در بسیاری از کاربردها که در بالا ذکر شد،جایگزین PVC شده است. بعلاوه یک ماده ایمن برای مواد غذایی و مورد تأیید FDA است.

مواد پلی الفین با مشخصات مختلفی از جمله بسته بندی متقاطع که مقاومت کششی بالا و وضوح خارق العاده ای را برای کاربردهای بسته بندی پرسرعت فراهم می کند، در دسترس هستند.

بسته بندی متقاطع بعلاوه مانع از جمع شدن اجزای ماشین آلات بسته بندی شما می گردد.

با استحکام بیشتر، توانایی ایجاد رول های طولانی تری از بسته بندی با اندازه های نازک تر .بعلاوه امکان تغییر رول کمتر و افزایش کارایی و بهره وری را فراهم می کند.

بسته بندی جمع نماینده پلی الفین دارای مقاومت بالا در برابر سوراخ شدن است. به این ترتیب برای موارد بسته بندی نامنظم از محافظت عالی در طول چرخه استفاده برخوردار است.

POF در ضخامت های کمتر از (0.35 میل) کمتر موجود است و بیشتر در 45 ، 60 ، 75 و 100 (1 میل) موجود است.

تطبیق پذیری و هزینه نسبتاً کم که POF برای چندین ماشین و فرم بسته بندی ارائه می دهد. آن را به نوعی سازنده فراوری نماینده بسته بندی محافظ در هر اندازه تبدیل می کند.

در برخی موارد ، POF به سوراخکاری هایی که به بسته بندی اضافه شده نیاز دارد.

سوراخهای کوچکی که قبل از استفاده به بسته بندی اضافه شده است باعث می گردد تا هوا در حین فرآیند جمع شدن در جریان باشد و یک بسته صاف گردد.

به همین علت نایلون بسته بندی شیرینگ با سوراخ، از طریق بسیاری از تامین نمایندگان در دسترس است.

حقایقی در خصوص نایلون شیرینگ POF

  • بسته بندی کوچک نماینده با کیفیت برتر، بسته بندی کوچک تزئینی با وضوح بالا
  • ساخته شده از مواد قابل بازیافت 100٪
  • وضوح عالی و ظاهر قفسه ای براق؛ مناسب برای محصولات مصرفی که ظاهر بسیار مهم است (اسباب بازی ها ، بازی ها ، آب نبات ها ، کتاب ها ، مواد غذایی ، بیشتر کالاهای خرده فروشی).
  • قابلیت کوچک شدن سریع و کامل (در صورت گرم شدن کوچک می گردد و به محض بیرون آمدن از تونل جمع شونده، محصول خوبی به دست می آید).
  • با دوام، همه کاره، کم هزینه
  • برای جمع کردن چندین مورد با هم عالی است، به عنوان مثال جعبه های دستمال کاغذی.
  • برای بسته بندی متقاطع و پرسرعت بدون از بین بردن وضوح بسیار عالی است. با کشش اضافی استحکام بیشتری ایجاد می کند و از تجمع و جمع شدن اجزای بسته بندی جلوگیری می کند.
  • پلی الفین گران تر است، اما دوام بیشتری دارد - اما تحت تأثیر تغییرات دما وجود ندارد.
  • از طریق FDA برای تماس با مواد غذایی تأیید شده است.
  • استحکام کششی عالی و مقاومت در برابر پارگی
  • این بسته بندی ها بعلاوه قابل چاپ هستند

نایلون بسته بندی شیرینگ PE (پلی اتیلن)

پلی اتیلن نوعی پلی الفین است؛ به این معنی که یک بسته مونومر منفرد است که با افزودن اتیلن در طی پلیمریزاسیون تشکیل می گردد.

PE در انواع مختلف نایلون بسته بندی محافظ انعطاف پذیر استفاده می گردد. از جمله بسته بندی جمع شونده (شیرینگ) و کششی(استرچ) و عملکرد بسیار متفاوتی برای هر یک دارد.

PE می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. اما سه مورد رایج شامل پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE)، پلی اتیلن خطی با چگالی کم (LLDPE) و پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) است.

هر یک از اینها به برترین وجه در کاربردهای مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. اما برای بسته بندی جمع شونده، LDPE رایج ترین شکل است.

LDPE نسبت به سایر اشکال نایلون شیرینگ، استحکام و دوام بیشتر برای کالاهای بزرگتر، مانند چند بسته نوشیدنی دارد.

این بسته بندی ها بعلاوه قابل چاپ هستند. می توانند گرافیک عالی اضافه گردد در حالی که هنوز تصویر و قدرت لازم را حفظ می نمایند.

در مواردی که ضخامت POF و PVC به حدود 100 گیج محدود می گردد، ضخامت های بالاتر PE تا 1200 گیج امکان پذیر است. از آن در کاربردهای صنعتی دریایی مانند بسته بندی شیرینگ قایق برای ذخیره سازی استفاده می گردد.

از معایب PE برای جمع شدگی این است که سرعت جمع شدگی بالایی ندارد. معمولاً حدود 20٪ و وضوح آن به طور قابل توجهی کمتر از سایر بسته بندی ها است.

تفاوت بین نایلون بسته بندی شیرینگ جمع شونده و نایلون بسته بندی کششی PE

نایلون بسته بندی جمع شونده و نایلون بسته بندی کششی اغلب اشتباه گرفته می شوند. زیرا بسیار شبیه به هم هستند، اما عملکرد آنها بسیار فرق دارد.

هنگامی که از PE در یک نایلون شیرینگ استفاده می گردد، آن را آزادانه روی یک یا چند مورد قرار می دهند. هنگام اعمال گرما اطراف آنها جمع شده و یک محافظ محکم و مقاوم در برابر ضربه و گرد و غبار ایجاد می کند.

وقتی از PE در کاربردهای کششی استفاده می گردد، به فرم دیگری تهیه می گردد تا بتواند در اطراف وسایل کشش داشته باشد.

قابلیت الاستیک نایلون بسته بندی، همراه با قابلیت چسبیدن به خود، یک لایه محافظ محکم را در اطراف وسایل نگه می دارد.

نایلون بسته بندی کششی (استرچ) به طور کلی برای پالت سازی و کاور پالت استفاده می گردد تا از جابجایی آنها در هنگام حمل و نقل جلوگیری گردد. نایلون کششی معمولاً در حدود 100-300٪ کشش دارد، در مقابل نایلون شیرینگ در حدود 50-75٪ کشیده می گردد.

حقایقی درباره نایلون بسته بندی جمع شونده و نایلون بسته بندی کششی PE

  • LDPE (پلی اتیلن با چگالی کم) - نقطه ذوب کم ، کشش و استحکام خوب
  • معمولاً برای غذاها و محصولات گوشتی و بسته بندی کششی استفاده می گردد.
  • LLDPE (پلی اتیلن خطی با چگالی کم) - نازک تر از LDPE ، به همان اندازه شفافیت مناسب
  • مناسب برای غذاهای فله ای، غذاهای منجمد، چاپ ها، مواد غذایی، کیسه های زباله، پالت سازی.
  • HDPE (پلی اتیلن با چگالی بالا) یکی از رایج ترین پلیمرها در بسته بندی پلاستیک - USDA
  • مناسب برای کاربردهای سطح پایین و واحد سازی (بسته 24 تایی آب)
  • گرانتر، اما با دوام تر
  • نایلون بسته بندی های جمع نماینده (نایلون شیرینگ) پلی اتیلن قابل بازیافت هستند.
  • ضخیم تر - توانایی کشش بیشتر
  • در سنج های ضخیم تر و کاربردهای بزرگتر برای قایق های بسته بندی شده

مزایای چاپ نایلون شیرینگ چیست؟

نایلون شیرینگ در واقع نوعی پلیمر از جنس پلی اتیلن است. از ویژگی های این نایلون می توان به انعطاف پذیری، شفافیت، تغییر شکل در برابر حرارت اشاره داشت. نایلون شیرینگ به دما حساس است و از مقاومت خوبی در برابر ساییدگی و فرسایش، رطوبت و نم، تابش نور خورشید و گرد و غبار برخوردار است. دقت داشته باشید که این نایلون در دمای 160 تا 220 درجه سانتیگراد تغییر شکل می دهد. ویژگی های خاص این محصول موجب محبوبیت آن برای بسته بندی شده است.

انواع چاپ نایلون شیرینگ کدام است ؟

چاپ فلکسو نایلون شیرینگ

این نوع چاپ با نام فلکسوگرافی نیز شناخته می گردد. این روش از طریق یک لوح چاپی برجسته انجام می گیرد. به این صورت که در ابتدا لوح به سیلندر لوح دستگاه چاپ چسبانده می گردد و بعد از قرارگیری محصولات در زیر دستگاه، این لوح به نوبت روی آنها چاپ می زند.

این روش در حقیقت روش مدرن و پیشرفته امروزی چاپ لترپرس است. دقت داشته باشید که لترپرس به چاپی که از طریق حروف و تصاویر برجسته فلزی صورت می گیرد، گفته می گردد.

این دو روش از نظر قابلیت و ماندگاری با یکدیگر تفاوت دارند. یعنی ماندگاری چاپ فلکسو در مقایسه با لترپرس بیشتر است. بعلاوه دقت داشته باشید که چاپ فلکسو روی انواع سطوح قابل اجرا است و دارای تنوع استفاده از رنگ ها است. در این روش می توان از 1 تا 6 رنگ استفاده کرد.

از مهم ترین خصوصیات و ویژگی های چاپ فلکسو می توان به سرعت بالا در تیراژ بالا و هزینه های پایین آن اشاره داشت.

چاپ افست نایلون شیرینگ

به روش چاپ افست، چاپ مسطح نیز می گویند. از ویژگی های این نوع چاپ می توان به کیفیت بالای آن اشاره داشت. البته این روش دارای معایبی نیز می باشد. سخت تثبیت شدن یا کنترل رجیستر شدن رنگ های روی نایلون از مهم ترین معایب چاپ افست به حساب می آید.

به همین علت در زمان اجرای این چاپ طراحان و چاپگر باید دقت زیادی به خرج دهند.

چاپ هلیوگراور نایلون شیرینگ

نام دیگر چاپ هلیوگراور، روتوگراور بوده و این نوع چاپ در حقیقت سیستم چاپ گود است. دقت داشته باشید که چاپ هلیوگراور از نظر کیفیت نزدیک به چاپ افست است. با این تفاوت که این در مقایسه با چاپ افست و فلکسو گران تر محسوب می گردد.

چاپ سیلک نایلون شیرینگ

چاپ سیلک بر روی انواع سطوح، تصویر مورد نظر را ایجاد می کند. این نوع چاپ دارای ویژگی های بسیاری است. از مهم ترین ویژگی های چاپ سیلک می توان به عدم محدودیت در تیراژ و تنوع رنگ اشاره داشت. در این روش چاپ به صورت مستقیم روی کالا انجام می گردد، به همین علت طرح نهایی از درخشندگی و شفافیت مطلوبی برخوردار است. از روش چاپ سیلک در صنایع مختلفی استفاده می گردد.

ویژگی ها و مزایای چاپ نایلون شیرینگ چیست؟

از مزایای چاپ نایلون شیرینگ می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • همانطور که اشاره شد این نایلون از نوعی پلیمر از جنس پلی اتیلن ساخته می گردد. به همین علت از خواصی همانند انعطاف پذیری و تغییر شکل در برابر حرارت برخوردار است.
  • از دیگر خصوصیات چاپ نایلون شیرینگ می توان به حساس بودن آن به دما و مقاومت در برابر ساییدگی، فرسایش، رطوبت و نم، گرد و غبار و حتی تابش نور خورشید اشاره داشت.
  • نایلون شیرینگ در دمای 160 تا 220 درجه سانتیگراد تغییر شکل می دهد.
  • در واقع همین ویژگی های خاص موجب محبوبیت آن برای بسته بندی شده است.

کاربردهای چاپ نایلون شیرینگ چیست؟

کاربردهای مختلف چاپ نایلون شیرینگ به توضیح زیر است:

  • بسته بندی انواع کالاها
  • نایلکس برای فراوری کیسه زباله، نایلکس های فروشگاهی، کیسه فریزر
  • نایلون حبابدار مخصوص بسته بندی وسایل (در زمان جا به جایی و اسباب کشی)
  • نایلون گلخانه جهت احداث گلخانه به عنوان پوشش
  • سلفون جهت بسته بندی های ظریف تر برای جلوگیری از ورود مواد مضر خارجی به درون محصولات یا کالاها
  • بسته بندی انواع محصولات نظیر نوشابه ها، آب معدنی و …

نکته: نایلون شیرینگ در حیطه محصولات ساختمانی مانند شیشه، آجر و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بعلاوه به علت مقاومت به سایش بالای این نایلون، از آن در بین چرخ دنده های ماشین استفاده می گردد.

کدام روش چاپی برای چاپ نایلون شیرینگ بهتر است ؟

در این مقاله به انواع چاپ نایلون شیرینگ و مزایای آن پرداختیم. دقت داشته باشید که چاپ نایلون شیرینگ می تواند جلوه ای خاص برای کالاها و محصولات شما به وجود بیاورد. به این صورت به دیده شدن محصول یاری زیادی می گردد. به زبانی ساده تر می توان گفت که چاپ نایلون شیرینگ سبب افزایش بازده تبلیغات بصری می گردد.

البته در خصوص انواع چاپ نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید. یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که نباید بگذارید خاصیت جمع شوندگی نایلون موجب کشیدگی یا از بین رفتن تصویر گردد؛ زیرا در برخی مواقع نام شرکت یا برند حتما باید روی محصول مشخص باشد. با این کار علاوه بر جلوه ای خاص و زیبا، باعث رونق در تبلیغات شما نیز می گردد.

آیا از نایلون شیرینگ می توان در حوزه ساختمان سازی استفاده کرد؟

بله، این نایلون در حوزه ساختمان سازی کاربرد بسیاری دارد.

آیا بسته بندی مواد غذایی با استفاده از نایلون شیرینگ امکان پذیر است؟

بله، امکان بسته بندی بسیاری از مواد غذایی با نایلون شیرینگ وجود دارد.

جنس نایلون شیرینگ چیست؟

این نوع نایلون از نوعی پلیمر از جنس پلی اتیلن است.

آیا امکان چاپ بر روی نایلون شیرینگ وجود دارد؟

بله، شما می توانید به روش های مختلفی روی این نایلون ها عملیات چاپ را انجام دهید.

نایلون شیرینگ در چه دمایی تغییر شکل می دهد؟

نایلون شیرینگ در دمای 160 تا 220 درجه سانتیگراد تغییر شکل می دهد.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2105

به "خرید نایلون شیرینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید نایلون شیرینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید