خداحافظی رسمی صورت زخمی با مونیخ

به گزارش سفر به آنتالیا، فرانک ریبری، ستاره فرانسوی بایرن پس از 12 سال حضور در این باشگاه در سرانجام فصل از جمع باواریایی ها جدا خواهد شد.

خداحافظی رسمی صورت زخمی با مونیخ

خداحافظی رسمی صورت زخمی با مونیخ

باشگاه بایرن مونیخ امروز به طور رسمی گفت فرانک ریبری 36 ساله در سرانجام فصل جاری به دوران حضور 12 ساله اش در این تیم سرانجام خواهد داد.

ریبری که شایعه پیوستنش به گالاتاسرای ترکیه و السد قطر مطرح است، به سایت رسمی این باشگاه آلمانی گفت: وقتی که به بایرن ملحق شدم، رویایم تحقق یافت. خداحافظی با این تیم هم کار آسانی نیست، اما نباید فراموش کنیم که با هم به چه دستاوردهایی رسیدیم. ما در کنار هم بیش از 20 جام کسب کردیم.

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ هم گفت: فرانک و آرین روبن(این بال هلندی هم در سرانجام فصل از بایرن جدا می شود) بازیکنان فوق العاده ای هستند. بایرن مونیخ از این دو بازیکن تشکر فراوان می کند و بازی خداحافظی بزرگ و احساسی برای شان تدارک خواهیم دید. ریبری و روبن کمک شایانی به بایرن برای رقم زدن پیروز ترین دهه باشگاه کردند.

ریبری تاکنون در 422 بازی از رقابت های مختلف برای بایرن به میدان رفته و 123 گل به ثمر رسانده است. قرار است باشگاه بایرن مونیخ در سال 2020 بازی خداحافظی برای روبن و ریبری برگزار کند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 189

به "خداحافظی رسمی صورت زخمی با مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی رسمی صورت زخمی با مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید