خبرنگاران مسدود شدن ورودی آرامستان های خوزستان تا انتها فروردین 99

به گزارش سفر به آنتالیا، اهواز - خبرنگاران- رییس پلیس هدایت و رانندگی استان خوزستان گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ورودی تمامی آرامستان های سطح استان تا سرانجام فروردین سال 1399 مسدود شد.

خبرنگاران مسدود شدن ورودی آرامستان های خوزستان تا انتها فروردین 99

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ منصور جمشیدی بامداد پنجشنبه در تشریح جزییات این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، جهت حفظ سلامتی هموطنان و برابر مصوبات شورای تامین استان ورودی تمامی آرامستان های سطح استان مسدود شده است .

وی با تاکید بر اینکه این محدودیت ها تاپایان فروردین ماه سال 99 اجرا می گردد خطاب به شهروندان گفت: انتظار می رود شهروندان برای حفظ سلامتی خود از سفرهای درون و برون شهری خودداری و با پلیس خدمت گذار همکاری لازم را داشته باشند.

همیشه در پنجشنبه آخر سال مردم در آرامستان های سطح استان و بخصوص کلانشهر اهواز حضور می یابند که سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا ورودی آرامستان های استان مسدود شده و پلیس ناجا از شهروندان خواسته است که روز پنجشنبه به این منظور در آرامستان ها به هیچ عنوان حضور نیابند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز تا کنون 359 نفر در استان به کرونا مبتلا شده اند و 45 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 892

به "خبرنگاران مسدود شدن ورودی آرامستان های خوزستان تا انتها فروردین 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسدود شدن ورودی آرامستان های خوزستان تا انتها فروردین 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید