حبیبی: باید سریع تر اردوهای تیم ملی هندبال شروع گردد، باید اول با لژیونرها هماهنگ شد

به گزارش سفر به آنتالیا، مربی تیم ملی هندبال ایران می گوید زمان زیادی تا مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو نمانده و باید سریعتر اردوهای تیم ملی با حضور برترین بازیکنان شروع گردد.

حبیبی: باید سریع تر اردوهای تیم ملی هندبال شروع گردد، باید اول با لژیونرها هماهنگ شد

علیرضا حبیبی در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد تیم ملی هندبال ایران، اظهار کرد: تیم ملی هندبال ایران بعد بازهای آسیایی جاکارتا تا اکنون اردویی نداشته است. همچنین از نیمه اول اسفندماه 97 که لیگ برتر تمام شد بازیکنان دو ماهی است که فعالیتی ندارند.

وی ادامه داد: فرصت زیادی تا مسابقات انتخابی المپیک نیست همچنین لژیونرها هم تا سرانجام مسابقات قادر به شرکت در اردوهای تیم ملی نخواهند بود بنابراین باید در اولین فرصت اردوهای تیم ملی با دعوت از برترین ها و شایسته ترین بازیکنان فصل گذشته شروع گردد.

مربی تیم ملی هندبال گفت: در مورد لژیونرها باید با تک تک آنها هماهنگی لازم به عمل آید و تاریخ سرانجام مسابقات آنها و زمان ملحق شدن به تیم ملی را معین کرد تا بتوان در مورد دعوت کردنشان به تیم ملی تصمیم گرفت.

وی در مورد هم گروهی تیم ملی هندبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک، اظهار کرد: ایران در گروه سختی قرار گرفته است. تیم های بحرین و کره جنوبی تیم های دوم و سوم آسیا هستند و تیم کویت روزی قطب هندبال آسیا بوده که پس از سال ها تعلیق اولین حضور خود را تجربه می نماید. قطعاً همه تیم ها با تمام قدرت و برنامه ریزی خوب در مسابقات انتخابی المپیک و مسابقات بعدی انتخابی دنیا شرکت خواهند کرد.

حبیبی در مورد شانس تیم ملی هندبال ایران برای کسب سهمیه المپیک ، خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ملی ایران با کوشش، برنامه ریزی و حمایت های همه جانبه پاکدل رییس فدراسیون، کوشش مضاعف و همدلی بازیکنان شایسته، حمایت همه جانبه جامعه هندبال، به صندلی اصلی خود در قاره کهن آسیا دست پیدا کند.

مربی تیم ملی هندبال ایران در سرانجام در مورد انتخاب کادر فنی تیم ملی نیز، گفت: ان شاءالله پس از آنالیز از بین شایسته ترین گزینه های موجود کادر فنی تیم ملی نیز معرفی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 185

به "حبیبی: باید سریع تر اردوهای تیم ملی هندبال شروع گردد، باید اول با لژیونرها هماهنگ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیبی: باید سریع تر اردوهای تیم ملی هندبال شروع گردد، باید اول با لژیونرها هماهنگ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید