جنجال مریم معصومی این بار با سگش !

به گزارش سفر به آنتالیا، خبرنگاران:مریم معصومی بازیگر زن صدا و سیما تصاویر و ویدیوهای جنجالی از سرگرمی و علاقه شدیدش به سگ منتشر نموده است بعضی از کاربران اعلام نموده اند اینگونه تصاویر نیازی به انتشار در فضای عمومی ندارد.

جنجال مریم معصومی این بار با سگش !

مریم معصومی باز هم با سگش سوژه رسانه ای شد. سگ مریم معصومی آقای سیمبا حالا یک چهره اینستاگرامی شده است و مریم معصومی علاقه شدید خودش را به این سگ به شیوه های مختلف نشان می دهد.مریم معصومی برای سگ خود یک پیج اینستاگرام راه اندازی نموده و نام سگش را نیز آقای سیمبا گذاشته و ظاهرا قرار است آقای سیمبا به وسیله مریم معصومی به سلبریتی تبدیل گردد !

بعضی از مردم این رفتار مریم معصومی با یک سگ را در کنار صحبت هایش درباره ازدواج قرار می دهند و او را سرزنش می نمایند که به جای این کارها ازدواج کن و این علاقه را به فرزند خودت نشان بده. البته ما اینجا فقط انتقادها را نقل می کنیم قطعا ازدواج کردن یا نکردن مریم معصومی به خودش مربوط است.

مریم معصومی ادعا می نماید که خودش با زحمت کشیدن توانسته به اینجا برسد و اگر پولی دارد به علت زحمت کشیدن و درس خواندن است. او می گوید آنقدر درس خواندم که جایگاه که روی آن می نشستم و درس می خواندم گود شده بود. متولد 24 اسفند 1365 در اصفهان، بازیگر است. مریم معصومی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است، دو خواهر و دو برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است . مریم معصومی برادر بزرگ تر خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش می باشد.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2114

به "جنجال مریم معصومی این بار با سگش !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال مریم معصومی این بار با سگش !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید