تغییر ترکیب مجمع همگانی تصمیم درستی بود، انتخابات مهندسی نمی شود

به گزارش سفر به آنتالیا، رضا شجیع در گفتگو با خبرنگاران درباره حضورش در انتخابات ورزش همگانی گفت: به عنوان فردی که 5 سال سابقه عضویت در هیات رئیسه فدراسیون ورزش های همگانی را دارم معتقدم؛ تداوم فرایند رو به جلوی فدراسیون منوط به حمایت همه نهادها و ذینفعان کلیدی حوزه ورزش همگانی است. ورزش همگانی به عنوان مقوله ای فرابخشی، بدون حمایت حداکثری دولت و نهادهای اجرایی نمی تواند به اهدافش دست یابد.

تغییر ترکیب مجمع همگانی تصمیم درستی بود، انتخابات مهندسی نمی شود

این استاد دانشگاه ادامه داد: تصمیم هیات وزیران و وزارت ورزش برای جلب مشارکت و گسترش تعداد اعضای مجمع و متفاوت کردن فدراسیون ورزش همگانی با سایر فدراسیون های المپیکی، تصمیم کاملا درستی بود. تصمیمی که اجرایی شدنش نیازمند طی شدن مراحل اداری در هیات دولت بود.

شجیع تاکید کرد: بر این اساس معتقدم رئیس آینده و منتخب فدراسیون با حمایت بیشتر دستگاه ها و همچنین تاثیرگذاری بیشتری در راستا موفقیت ورزش همگانی گام بردارد. به عنوان فعال این عرصه معتقدم که ما نیازمند افکار جدید و انرژی مضاعف هستیم تا ورزش همگانی را به جایگاه اصلی خود که همانا ارتقای سهم ورزش در سلامت عمومی مردم است برسانیم.

کاندیدای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون ورزش همگانی ادامه داد: ورزش همگانی رشته مدال آور محسوب نمی شود و این رضایت و سلامت مردم است که باید به عنوان معیار موفقیت آن لحاظ شود. به همین دلیل باید اجرای بند سوم از اصل سوم قانون اساسی مبنی بر ورزش ارزان و در دسترس را مد نظر قرار دهیم.

شجیع افزود: مباحثی که در رابطه با مهندسی انتخابات مطرح می شود خلاف واقع است و امیدوارم همه نامزدها در فضایی سالم به رقابت بپردازند.

وی درباره شیوه برگزاری انتخابات فدراسیون همگانی اظهار کرد: با تغییراتی که اعمال شده احتمالا حوزه های تاثیرگذاری که در ورزش همگانی حق رای نداشتند صاحب رای شدند و با این روش تاثیرگذاری ذینفعان حوزه در راستا پیشرفت ورزش همگانی بیشتر خواهد شد. ورزش همگانی به راستا پرافتخار خود ادامه خواهد داد.

شجیع در پاسخ به این سوال که به عنوان کاندیدا اعتراضی درباره تاخیر در برگزاری مجمع دارید یا خیر؟ گفت: اجرایی شدن مصوبه هیات وزیران نیازمند طی زمان بود و مسئله ای ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1106

به "تغییر ترکیب مجمع همگانی تصمیم درستی بود، انتخابات مهندسی نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ترکیب مجمع همگانی تصمیم درستی بود، انتخابات مهندسی نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید