تساوی شهرآورد گیلان در لیگ آزادگان

به گزارش سفر به آنتالیا، خبرنگاران/گیلان در چارچوب هفته هشتم لیگ آزادگان، تیم های چوکای تالش و شهرداری بندرآستارا در شهرآورد گیلان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

تساوی شهرآورد گیلان در لیگ آزادگان

در حساس ترین ملاقات هفته هشتم لیگ دسته اول باشگاه های کشور (لیگ آزادگان)، دو تیم چوکای تالش و شهرداری بندر آستارا به مصاف هم رفتند که در نهایت این ملاقات با نتیجه یک بر یک به سرانجام رسید.

در این ملاقات که به دلیل آماده نبودن ورزشگاه پویای ولی شهر تالش، در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار گردید، در ابتدا تیم شهرداری در دقیقه 49 با ضربه ایستگاهی بهزاد سلطانی نخستین گل را درون دروازه چوکا جا داد که پس از سه دقیقه، تالشی ها توسط علی امیری، به گل تساوی رسیدند.

ملاقات فوق در حالی در هوای بارانی شهرباران برگزار گردید که شاگردان سرانجام رأفت در تیم شهرداری بندر آستارا و علی لطیفی در تیم چوکای تالش با انجام یک بازی هجومی و به دور از هرگونه حاشیه، بارها دروازه همدیگر را تهدید کردند.

در سرانجام هفته هشتم، تیم شهرداری بندر آستارا با افزایش امتیاز خود به رقم 14 و قرار دریافت در صندلی ششم، همچنان در جمع مدعیان واقع شده است.

تیم چوکای تالش با کسب این تساوی، با 5 امتیاز، در رده هفدهم جدول هجده تیمی لیگ آزادگان واقع شده است.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملوان بندرانزلی، دیگر نماینده استان گیلان در این لیگ با فزونی دو بر یک مقابل تیم گل ریحان و افزایش امتیازات خود به رقم 15 به رده دوم جدول صعود کرد.

هم اکنون تیم استقلال خوزستان با 16 امتیاز در صدر جدول واقع شده است و تیم مس کرمان با 15 امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده سوم است و تیم های طرفدار و پارس جنوبی جم با 14 امتیاز و تفاضل گل بهتر، نسبت به شهرداری آستارا در رده های چهارم و پنجم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1449

به "تساوی شهرآورد گیلان در لیگ آزادگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی شهرآورد گیلان در لیگ آزادگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید