برترین ماشینی که از کارخانه مرسدس بنز بیرون آمد، عکس

به گزارش سفر به آنتالیا، وقتی صحبت از داشتن هواداران زیاد به میان می آید، W140 یکی از محبوب ترین خودروها است. در خصوص این خودروی منحصر به فرد، چند چیز خاص وجود دارد که W140 را به محبوب ترین مرسدس بنز کلاس S در تمام دوران تبدیل می نماید.

برترین ماشینی که از کارخانه مرسدس بنز بیرون آمد، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، بیشتر مردم ظاهر W140 را دوست داشتند. این خودرو طراحی جاودانه ای داشت که به آن اجازه می داد حتی پس از سال ها، توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کند. بعلاوه W140 کاملاً با زبان طراحی آن موقع محصولات مرسدس بنز مطابقت داشت. این موضوع باعث می شد که آن را فوراً به عنوان یک مرسدس بنز حتی از دور تشخیص دهید. بسیاری از مدل های مرسدس بنز در آن موقع مانند W124 نیز از زبان طراحی مشابهی پیروی می کردند. W140 که به راحتی برترین مرسدس کلاس S تاریخ است، به وسیله Olivier Boulay طراحی شده است و یکی از برترین طراحی های او محسوب می گردد. مردم ظاهر مردانه W140 و حالت کلی آن را دوست داشتند و دارند.

در گذشته، به طور کلی، همه محصولات مرسدس بنز به علت کیفیت ساخت تانک مانند خود مشهور بودند. با این حال، وقتی صحبت از W140 شد، به وضوح مشهود بود که حتی مرسدس بنز نیز مرزهای خود را تغییر داده و کلاس S را کاملاً به سطح دیگری منتقل نموده است. این خودرو در حد کمال ساخته شده بود و تضمین می کرد که حتی پس از صدها هزار مایل مانند همواره محکم باقی بماند. جالب اینجاست که این خودرو هنوز در بسیاری از کشورهای دنیا مورد استفاده روزمره قرار دارند. کیفیت ساخت فوق العاده مستحکم، W140 را قادر ساخته تا در آزمون زمان مقاومت کند.

همچون تمام نسل های کلاس S، در این اتاق هم ویژگی های جدیدی به تمام صنعت خودروسازی برای اولین بار معرفی گردید. این فناوری ها شامل بعضی از ویژگی های قابل توجه مانند سامانه پایداری الکترونیکی (ESP)، سیستم کمکی ترمز، چراغ های جلو زنون HID، کیسه های هوای جانبی و غیره است.

ESP در حفظ کنترل خودرو در صورت انجام مانورهای ناگهانی برای جلوگیری از موانع، بسیار موثر بود. پس جای تعجب نیست که کل صنعت خودرو آن را پذیرفته است.

در گزارش حقایقی درباره تانک دنیای خودروها! بیشتر درباره این محصول بی تکرار بخوانید.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 آبان 1402 بروزرسانی: 22 آبان 1402 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2326

به "برترین ماشینی که از کارخانه مرسدس بنز بیرون آمد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین ماشینی که از کارخانه مرسدس بنز بیرون آمد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید