تور ارزان گرجستان: برترین تفریحات رایگان تفلیس گرجستان

به گزارش سفر به آنتالیا، آشنایی با تفلیس گرجستان

در اینجا می خواهیم در خصوص 5 سرگرمی از میان سرگرمیات رایگان گرجستان به خصوص شهر تفلیس، صحبت کنیم تا با آنها آشنا شوید. تفلیس یکی از شهرهای زیبا با جاذبه های گردشگری خاصی است که دارای سرگرمیاتی است که می توانید از بعضی از این سرگرمیات به رایگان بهره ببرید و هیچ هزینه ای نپردازید. بعلاوه به 3 هتل لوکس هم اشاره خواهیم کرد که می توانید در مدت مسافرت در این هتل های زیبای تفلیس اقامت داشته باشید. در این مقاله مجذوب کننده همراه ما باشید تا سفری را داشته باشیم به تفلیس گرجستان و سرگرمیات رایگان گرجستان.

تور ارزان گرجستان: برترین تفریحات رایگان تفلیس گرجستان

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می خواهید جاذبه های گردشگری دیگر کشورها را ببینید، پیشنهاد ما انتخاب تور گرجستان می باشد، چرا که گرجستان دارای منطقه ها گردشگری بسیار زیبایی است و قیمت تور گرجستان نیز به علت دارا بودن سرگرمیات رایگان ارزانتر از تور کشورهای دیگر است. در ادامه می رسیم به تفلیس گرجستان.

معرفی شهر تفلیس

شهر تفلیس، یکی از شهرهای گرجستان است. این شهر زیبا دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیاد و فوق العاده ای است که به غیر از جاذبه هایی که برای آنها باید هزینه پرداخت کرد دارای سرگرمیاتی است که برای استفاده از این سرگرمیات احتیاجی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست و جزو سرگرمیات رایگان گرجستان می باشد. تفلیس شهر تاریخی و باشکوهی است که با رودخانه ها و کوه ها احاطه شده است و زیبایی خاصی و رویایی را به تفلیس بخشیده است.

بهتر است بدانید که به علت موقعیت جغرافیایی و هزینه های مناسب سفر به گرجستان، شهر تفلیس یکی از گزینه های گردشگری مناسب برای ایرانیان می باشد و سالانه افراد زیادی از شهر رویایی و زیبای تفلیس گرجستان تماشا می نمایند. در ادامه برای آشنایی بیشتر می خواهیم هر یک از جاذبه های گردشگری رایگان تفلیس را نام ببریم تا بیشتر با تفلیس گرجستان و سرگرمیات رایگان گرجستان آشنا شوید.

در صورتی که به سفر به کشورهای آسیایی علاقمند هستید ، تور پاتایا و تور ترکیه ارزان هم میتوانند پیشنهادات خوبی برای شما باشند.این تور ها از پرطرفدار ترین تور های خارجی هستند .

بلیط هواپیما ماهان

استون هنج از سرگرمیات رایگان گرجستان

شاید تا به حال فکر می کردید که استون هنج فقط در انگلستان وجود دارد ولی بهتر است بدانید که در تفلیس گرجستان سازه ای به نام Chronicles of Georgiaوجود دارد که به علت شباهت بسیار زیاد به ساختار استون هنج انگلستان به استون هنج گرجستان معروف شده است و می توانید از این سازه باشکوه به راحتی تماشا نمایید و برای تماشا آن هیچ هزینه ای را احتیاج نیست پرداخت کنید. باید استون هنج گرجستان را از نزدیک مشاهده نمایید تا شاهد شکوه و زیبایی آن باشید.

بازارهای زیبا از سرگرمیات رایگان گرجستان

از دیگر سرگرمیات رایگان گرجستان می توان به بازارهای زیبای آن اشاره نمود. در زمان هایی که هوا در گرجستان گرم می گردد، بازارچه ای در یک پارک به نامDeda Ena آغاز به کار می نماید که در واقع بازارچه اهالی محلی است که در این بازارچه فروشندگان، صنایع دستی خود را به نمایش می گذارند و به فروش می رسانند. شما در این بازارچه صنایع دستی بسیار زیبایی را مشاهده خواهید کرد که تجربه ای بی نظر را به شما خواهد داد و از جمله سرگرمیات رایگان گرجستان در تفلیس می باشد، یعنی بازدید از این بازارچه بدون هزینه و رایگان است.

تور پیاده روی از سرگرمیات رایگان گرجستان

این تور بسیار زیبا و باشکوه برگزار می گردد. از دیگر سرگرمیات رایگان گرجستان تورهای پیاده روی در شهر است و اگر می خواهید به خوبی گرجستان و تفلیس را بشناسید پیشنهاد می کنیم وقتی به تفلیس سفر کردید، در این تور پیاده روی حتما شرکت کنید؛ چرا که تجربه ای باور نکردنی را خواهید داشت. شما با شرکت در تور پیاده روی که همه روزه در میدانی به نام میدان آزادی تفلیس برگزار می گردد و نقطه آغاز می باشد، می توانید به بخش های مختلف شهر سر بزنید و با نقاط مختلف تفلیس به خوبی آشنا شوید.

تور پیاده روی به وسیله مردم اهالی شهر برگزار می گردد و تعطیلی ندارد، بعلاوه گردشگر های زیادی هم در این تور پیاده روی شرکت می نمایند و البته همانطور که گفته شد از سرگرمیات رایگان گرجستان است و برای کسی هزینه ای در بر ندارد، یعنی احتیاجی نیست برای بازدید از بخش های مختلف شهر هزینه ای بپردازید.

خانه نویسندگان در گرجستان

عمارت خانه نویسندگان در گرجستان یکی دیگر از سرگرمیات رایگان گرجستان است که برای بازدید از آن احتیاجی به پرداخت هزینه نیست. شما می توانید در این عمارت باشکوه قدم بزنید و از قدم زدن در حیاط آن لذت ببرید، بعلاوه می توانید از گالری این عمارت تماشا کنید و یا از آثار هنرمندان معاصر تماشا نمایید که واقعا شکوهی توصیف ناپذیر دارد و فقط باید از نزدیک در این مکان بود تا لذت آن با تمام وجود حس کرد. بعلاوه در این عمارت می توانید با بعضی از هنرمندان و یا روشنفکران آشنا شوید و بیشتر غرق در تاریخ گرجستان شوید.

سفری به بافت و ساختارهای قدیمی شهر تفلیس

وقتی که شما در تورهای پیاده روی که معرفی کردیم شرکت نمایید، بخش های مدرن شهر را می توانید ببینید، ولی آیا می خواهید که ساختارهای قدیمی شهر تفلیس را نیز مشاهده کنید و لذت ببرید؟ اگر جواب شما مثبت است، پیشنهاد ما این است که در بافت های قدیمی شهر قدم بزنید و بخش بخش آن را نظاره گر باشید که البته در این قدم زدن می توانید تنها باشید و به راحتی و با آرامش کل بخش بافت و ساختار قدیمی شهر را ببینید. برای تماشا بافت قدیمی شهر احتیاجی به پرداخت هزینه نیست و از سرگرمیات رایگان گرجستان و شهر تفلیس است.

تا اینجا با 5 سرگرمی رایگان گرجستان آشنا شدید و گفته شد که قیمت تور گرجستان به علت موقعیت جغرافیایی برای ایرانیان مناسب می باشد. پس اگر در پی یک سفر گردشگری با هزینه پایین ولی کامل هستید می توانید تور گرجستان ارزان را انتخاب کنید و می بینید که بسیاری از سرگرمیات خوب و زیبا در گرجستان و تفلیس رایگان می باشد.

البته سرگرمیات رایگان گرجستان به همین ها ختم نمی گردد و می توانید مکان هایی مانند قله تفلیس، بازدید از بوستان رایک، تماشای برج ساعت، گوش دادن به موسیقی زنده و یا دیدار از کارتلیس که به مادر گرجستان معروف است را در نظر داشته باشید و به صورت رایگان از آنها تماشا کنید. به عنوان مثال بوستان رایک، بوستانی زیبا و آرامی است که با قدم زدن در این بوستان به آرامشی دلپذیر خواهید رسید.

در ادامه می خواهیم به معرفی 3 هتل از هتل های معروف گرجستان بپردازیم تا بتوانید در مدت مسافرت هتلی مناسب را انتخاب کنید. هتل هایی که در اینجا معرفی می گردد جزء برترین ها در تفلیس از نگاه مردم است.

هتل هالیدی این

هتل هالیدی از هتل های خوب در این کشور است که از هتل های زنجیره ای در تفلیس گرجستان است. شما می توانید برای مدتی که در تفلیس گرجستان هستید، و از جاذبه های گرجستان لذت می برید در هتل هالیدی اقامت داشته باشید که از دید مردم یکی از برترین هتل ها می باشد. این هتل، یک هتل 4 ستاره است که شما با اقامت در این هتل سرویس های بی نظیری را دریافت خواهید کرد که تجربه گردشگری شما در تفلیس را دوچندان خواهد نمود. دارای اتاق هایی بسیار زیبا و با شکوه و قرارگیری هتل در مکانی زیبا از دیگر دلایل انتخاب هتل هالیدی این می باشد.

هتل رومز تفلیس و هتل بریتیش هاوس

هتل بریتیش هاوس یکی دیگر از هتل های بسیار زیبای تفلیس در گرجستان است. از شاخصه های مهم هتل بریتیش هاوس این است که نزدیک بلوار روستاولی قرار گرفته است و به سالن کنسرت شهر بسیار نزدیک است. این هتل دارای امکانات کاملی برای اقامت و اسکان مسافران است و می توانید هتل بریتیش هاوس را برای مدت اقامت گردشگری خود انتخاب نمایید.

در ادامه می رسیم به هتل رومز تفلیس که موقعیت مناسب قرارگیری این هتل و بعلاوه داشتن سرویس دهی کامل و منظم همراه با اتاق های اسکان کاملا بهداشتی و زیبا باعث شده تا از دید مردم این هتل نیز در دسته هتل های معرف قرار گیرد. این هتل به میدان آزادی شهر تفلیس نزدیک است که به راحتی می توانید با پیاده روی به میدان آزادی بروید و برگردید. جالب است بدانید که این هتل هم دارای سیستمی است که می توان در دسته سرگرمیات رایگان گرجستان قرار داد و آن استفاده از باشگاه ورزشی هتل رومز تفلیس به صورت رایگان می باشد.

کلام آخر

با توجه به اطلاعاتی که تا اینجا درباره سفر گردشگری به گرجستان پیدا کردید می توانید به عنوان یک مقصد خوب و زیبا برای مسافرت گردشگری به گرجستان نگاه کنید و از سرگرمیات رایگان گرجستان نهایت استفاده را ببرید. شاید در هیچ جا نتوان چنین سرگرمیاتی را آن هم به رایگان در اختیار داشت و چنین لذتی برد چرا که باید برای سرگرمیات مختلف هزینه هایی را پرداخت کرد که در بعضی موارد هزینه بسیار بالا است .

برای سفر گردشگری به گرجستان و بعلاوه استفاده از سرگرمیات رایگان گرجستان می توانید خرید بلیط چارتر را مد نظر داشته باشید یا این که به وسیله سیستم رزرواسیون آنلاین خبرنگاران، بلیط هواپیمای خود را رزرو کنید و سفری خاطره انگیز به گرجستان تجربه کنید. انتخاب برترین آژانس هواپیمایی همواره باعث می گردد که سفری آسوده خاطر را داشته باشید.

در این مقاله کوتاه سعی شد که برترین مکان های گردشگری تور گرجستان معرفی گردد تا بتوانید با داشتن اطلاعات کافی منطقه ها مسافرتی و گردشگری خود را در گرجستان انتخاب کنید و بعلاوه با سرگرمیات رایگان گرجستان که در نقاط مختلف جهان معروف است هم آشنا شدید. حال نوبت می رسد به اینکه برای سفر خود برنامه ریزی کنید و به تماشا تفلیس این شهر تاریخی زیبا بروید و از مسافرت و بودن در گرجستان لذت کافی را ببرید. سفر به تفلیس گرجستان تجربه متفاوتی را برای شما در بر خواهد داشت

برای داشتن سفری ارزان به این کشور قیمت تور گرجستان را در وب سایت خبرنگاران دنبال کنید.

سفر به این مکان میتواند بسیار مجذوب کننده و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید بلیط چارتر از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو آنلاین هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

منبع: دلتابان
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2049

به "تور ارزان گرجستان: برترین تفریحات رایگان تفلیس گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان گرجستان: برترین تفریحات رایگان تفلیس گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید