برف محورهای کوهستانی رضوانشهر را سفید پوش کرد

به گزارش سفر به آنتالیا، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: در پنجمین روز از اردیبهشت 99 بارش برف حدود 40 سانتی متری موجب اختلال در تردد جاده ای مناطق کوهستانی این شهرستان شد.

برف محورهای کوهستانی رضوانشهر را سفید پوش کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، یونس هوشمندپور اضافه کرد: با تغیروضعیت جوی و نفوذ توده هوای سرد هم اکنون شاهد بارش برف و باران در تمامی محورهای رضوانشهر و پره سر هستیم.

وی بیان نمود: هم اکنون، جهت کوهستانی و سخت گذر رضوانشهر از پونل به خلخال در محدوده روستای ییلاقی میانرود شاهد بارش برف تا ارتفاعات بالا دست و محور های زندانه، جهانگیریه، صالح و غیره است.

هوشمند پور اضافه کرد: نیروهای راهداری رضوانشهر با مستقر شدن در این محورها مشغول پاکسازی و برف روبی در جاده هستند، از رانندگان خودرو های عبوری در این جاده ها می خواهیم با رعایت مقررات، حتما با زنجیر چرخ در این مناطق تردد نمایند.

وی گفت: در روزهای گذشته نیز همکاران ما به ریزش برداری و تسطیح چندین محور کوهستانی از جمله راه ارتباطی روستاهای پوینه خوار، آق مسجد، گنگه لیوه و سیاه لرز اقدام کردند.

شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت و 120 روستا در 70 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و دارای حدود 700 کیلومتر راه است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 983

به "برف محورهای کوهستانی رضوانشهر را سفید پوش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف محورهای کوهستانی رضوانشهر را سفید پوش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید