ببین و بخر!، جدیدترین تجربه خرید آنلاین از دیجی کالا

به گزارش سفر به آنتالیا، دیجی کالا به تازگی از جدیدترین روش فروش آنلاین خود با نام ببین و بخر! رونمایی نموده است. روشی که به وسیله آن کاربران می توانند با یاری ویدیوها و لایوهای منتشر شده در وب سایت دیجی کالا و تعامل با فروشندگان و کارشناسان، با آگاهی بیشتر کالای موردنظر خود را انتخاب نمایند.

ببین و بخر!، جدیدترین تجربه خرید آنلاین از دیجی کالا

کاربران و خریداران دیجی کالا در بخش ببین و بخر!، که در بالاترین قسمت از صفحه اصلی وب سایت دیجی کالا قرار گرفته، به محتواهای ویدیویی و پخش زنده فروش کالا دسترسی دارند و می توانند تجربه تازهی از خرید را در بزرگترین ایکامرس (تجارت الکترونیک) خاورمیانه تجربه نمایند. روشی که بر تِرندهای جهانی فروش به وسیله محتواهای ویدیویی (Video Shopping) و فروش به وسیله ارتباط زنده (Live Commerce) سوار شده و تعامل کاربران با فروشندگان و کارشناسان را افزایش می دهد. این بخش به کاربران این امکان را می دهد تا قبل از خرید، اطمینان بیشتری از انتخاب خود به دست بیاورند.

یکی از اصلی ترین دلایل ترند شدن جهانی این دو روش فروش، علاقه کاربران نسل Z به محتواهای ویدیویی و ارتباط و تعامل بیشتر در فضاهای مجازی است و توسعه این امکانات و خلق تجربه های خرید این چنینی می تواند ارتباط بین کاربران نسل Z و برند دیجی کالا را قوی تر کند.

علاوه بر کاربران و خریداران، برندها و فروشندگان همکار با دیجی کالا نیز می توانند از این روش تازه فروش بهره مند شوند و کمپین های معرفی و فروش کالاهای خود را با یاری ویدیوها و لایوهای منتشر شده در بخش ببین و بخر! به کاربران ارائه دهند و با استفاده از تعامل شکل گرفته در این بخش، ارتباط نزدیک تری با خریداران خود داشته باشند.

بخش ببین و بخر! از صفحه اصلی وب سایت دیجی کالا، به عنوان اولین قدم برای افزایش تعاملات و ارتباطات میان کاربران، فروشندگان و برندهای فعال در دیجی کالا شناخته می گردد. در آینده ای بسیار نزدیک این تعاملات با رونمایی از امکانات تازه افزایش پیدا خواهد نمود، امکانات و ویژگی هایی که با هدف بهبود تجربه خرید و فعالیت کاربران در دیجی کالا توسعه پیدا می نماید.

ببین و بخر! به وسیله تیم مگنت، در راستای استراتژِی بازاریابی محتوایی دیجی کالا (Content Marketing)، پیشرفته است. پلتفرم مگنت فعالیت رسمی خود را فروردین 1400 و به عنوان بخشی از اپلیکیشن دیجی کالا شروع کرد و اکنون ردپای فعالیت های آن را در بخش های مختلفی از وب سایت و اپلیکیشن دیجی کالا می توان دید که بخش ببین و بخر! به عنوان اولین نشانه های این فعالیت ها شناخته می گردد.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 17 دی 1402 بروزرسانی: 17 دی 1402 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2333

به "ببین و بخر!، جدیدترین تجربه خرید آنلاین از دیجی کالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببین و بخر!، جدیدترین تجربه خرید آنلاین از دیجی کالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید