با قصه های تهرون در خانه آشنا شوید

به گزارش سفر به آنتالیا، درست است سال جاری مجبوریم به خاطر ویروس کرونا در خانه بمانیم و از دور همی های نوروزی دور باشیم اما می توانیم از این فرصت خانه نشینی استفاده نموده و پای قصه های تهرون بنشینیم . برنامه ای که شهرداری منطقه 11 آن را در قالب فیلم های کم حجم برای شهروندان تهرانی مهیا نموده است.

با قصه های تهرون در خانه آشنا شوید

جهت دریافت خدمات طراحی و بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

خبرنگاران-فاطمه عسگری نیا: تجربه یک نوروز متفاوت آن هم با مهمان ناخوانده ای به نام کرونا باعث شده تا خانواده ها برای سرگرم کردن خود بیش از گذشته به فکر چاره باشند. در این میان خیلی از نهادهای فرهنگی دست به خلاقیت هایی برای پر کردن اوقات فراغت مردم و تشویق آنها به خانه ماندن نموده اند.روابط عمومی شهرداری منطقه 11 هم در این رابطه دست به کار شده و با فراوری ویدئوهای کم حجمی تحت عنوان قصه های تهرون زمینه آشنایی بیشتر مردم تهران با تاریخ و گذشته این شهر را فراهم نموده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 11 در این باره گفت: شنیدن قصه های تهرون همراه با اعضای خانواده و در کانون گرم خانه خالی از لطف نیست. با این کار علاوه بر غنی سازی اوقات شهروندان، پایتخت نشینان می توانند با تاریخچه تهران بیشتر اشنا شوند.

علی اسماعیل زاده اضافه نمود: قصه های تهرون توسط نصراله حدادی،تهران شناس،بازگو شده است و علاقه مندان می توانند این برنامه را به وسیله کانال تلگرامی tehranmunicipality11@، اینستاگرام، آپارات و سایت شهرداری منطقه11 دنبال نمایند.

در ویدئو زیر به قصه بستنی فروشی تهرون قدیم گوش دهید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 763

به "با قصه های تهرون در خانه آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با قصه های تهرون در خانه آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید