بارش برف در منطقه ها کوهستانی البرز

به گزارش سفر به آنتالیا، خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی از بارش برف در پنج روز آینده در منطقه ها مرتفع و کوهستانی البرز اطلاع داد.

بارش برف در منطقه ها کوهستانی البرز

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خانم کبری رفیعی ضمن اعلام بارش برف در پنج روز آ ینده در منطقه ها مرتفع و کوهستانی البرز، درباره وضع هوای کشور نیز گفت: همزمان در نیمه شمالی کشور بارش ها به شکل باران ادامه دارد.

وی اضافه نمود: امروز (شنبه) در غرب گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال زنجان، اردبیل بارش پراکنده باران و فردا (یک شنبه) بارش باران در استان های غربی، زاگرس، البرز، تهران، سمنان، قزوین و منطقه های از شمال غرب و سواحل دریای خزر ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، بارش ها شدت خواهد گرفت و شاهد بارش برف در ارتفاعات البرز از جمله در تهران، زنجان، اردبیل، گیلان و مازندران خواهیم بود. کاهش دما و بارش باران را نیز برای این منطقه ها پیش بینی می کنیم.

وی ادامه داد: روز سه شنبه در اردبیل و ارتفاعات زنجان و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده ادامه خواهد داشت.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی دریای خزر اواسط هفته مواج خواهد بود و طی پنج روز آینده بارش ها در منطقه ها مرتفع وکوهستانی البرز به شکل برف خواهد بود.

رفیعی گفت: هم چنین اواسط هفته در جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان و ارتفاعات جنوبی کرمان بارش باران و رعد و برق را خواهیم داشت

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه نمود: هوای تهران امروز صاف و دما به 10 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1890

به "بارش برف در منطقه ها کوهستانی البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف در منطقه ها کوهستانی البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید