انیمه اونیموشا به وسیله نتفلیکس ساخته می گردد؛ توشیرو میفونه نقش اصلی است

به گزارش سفر به آنتالیا، نتفلیکس با انتشار تصاویری به طور رسمی اظهار داشت که در حال ساخت یک انیمه با اقتباس از سری اکشن و ماجراجویی اونیموشا (Onimusha) است.

انیمه اونیموشا به وسیله نتفلیکس ساخته می گردد؛ توشیرو میفونه نقش اصلی است

این انیمه تازه، روی جهت خشونت باری که یکی از قهرمانان مجموعه اونیموشا با نام موساشی میاموتو (Musashi Miyamoto) پیموده است، تمرکز خواهد داشت. اکنون در سالهای انتهای زندگی اش، این شمشیرزن ماهر به نبرد بی انتها خود علیه نژاد شیطانی و وحشتناک جنما (Genma) ادامه می دهد. او با یک تیغه فولادی و دستکش اونی (Oni) در دستان خود، در کوشش برای پاکسازی ژاپن در دوره ادو از شر ظالمانش است و در این راه با مخالفت های زیادی روبرو خواهد شد. دستکش اونی یک آیتم قدرتمند است که به کسانی که برای موجوداتی به نام اونی می جنگند، اهدا می گردد.

اونیموشا به وسیله تاکاشی میکه (Takashi Miike) کارگردانی می گردد که به خاطر فیلم های عجیب و غریب و فوق العاده خشن خود مانند سه گانه Audition ،Dead or Alive و Ichi the Killer معروفیت دارد. این انیمه به وسیله استودیوی Sublimation ساخته خواهد شد که قبلا روی اقتباس سری Dragons Dogma برای نتفلیکس کار نموده است.

مجموعه اونیموشا به وسیله کمپانی کپ کام (Capcom) توسعه و منتشر شده است. این سری بازی ها از شخصیت های مهم تاریخی که تاریخ ژاپن را شکل داده اند، استفاده می نماید و داستان های آن ها را با عناصر ماوراء طبیعی بازگو می نماید. بیشتر بازی های این مجموعه در سبک اکشن و ماجراجویی هستند که ترکیبی از المان های هک اند اسلش و پازل را ارائه می دهند.

اگرچه قهرمان داستان در هر بازی تغییر می نماید، اما او همواره یک شمشیرزن ماهر است که ماموریتی را شروع می نماید که شامل کشتن شیاطین و دشمنان ترسناک در طول سال های رو به زوال دوره سنگوکو در ژاپن فئودالی می گردد. شخصیت های اصلی معمولا از قدرت اونی استفاده می نمایند که آن ها را قادر می سازد تا با دشمنان مبارزه نمایند. نسخه های اصلی این مجموعه که بیشتر روی پلی استیشن 2 منتشر شده، معمولا با نقدهای مثبتی روبرو شده اند اما نسخه های فرعی چندان پیروز ظاهر نشده اند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از انیمه اونیموشا نظیر تاریخ پخش و صداپیشگان آن تعیین نیست.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2174

به "انیمه اونیموشا به وسیله نتفلیکس ساخته می گردد؛ توشیرو میفونه نقش اصلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمه اونیموشا به وسیله نتفلیکس ساخته می گردد؛ توشیرو میفونه نقش اصلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید