تور ارزان برزیل: اعزام کاروان ناشنوایان به المپیک برزیل در شرایط سخت اقتصادی

به گزارش سفر به آنتالیا، رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: در شرایطی اردیبهشت ماه در المپیک ناشنوایان شرکت خواهیم کرد که از نظر اعتباری به سختی در مضیقه هستیم و بدهی زیادی به جهت برگزاری اردوها و آماده سازی ورزشکاران اعزامی به این رویداد بزرگ داریم.

تور ارزان برزیل: اعزام کاروان ناشنوایان به المپیک برزیل در شرایط سخت اقتصادی

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

مهران تیشه گران در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: کاروان ناشنوایان ایران در حدود 140 نفر و در 8 رشته ورزشی فوتبال، والیبال ساحلی، کشتی، کاراته، تکواندو، جودو، تیراندازی و دوومیدانی در حالی اردیبهشت ماه سال آینده برای شرکت در المپیک، راهی برزیل می گردد که هنوز از نظر اعتباری شرایط سختی داریم. البته تا این لحظه سعی کردیم اردوها را بدون هیچ وقفه و منظم برگزار کنیم تا خللی در فرایند آماده سازی ورزشکاران اعزامی به المپیک ایجاد نگردد.

وی گفت: در این دوره به جهت مسائل اعتباری سعی کردیم سیاست کیفی گرایی را در اعزام ورزشکاران مدنظر قرار دهیم و تنها کسانی که شانس کسب مدال دارند را در اولویت اعزام قرار دهیم، به طوری که در دوره قبل اگر در 13 رشته ورزشی در المپیک حضور داشتیم، این دوره تعداد ورزشکاران و رشته های ورزشی کاهش پیدا نموده و کوششمان بر این است که در رنکینگ به جایگاه بهتری دست پیدا کنیم.

رییس فدراسیون ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که آیا برای اعزام کاروان حمایت خاصی اجرا شده است یا خیر؟ اظهار داشت: هنوز هیچ حمایت خاصی صورت نگرفته است، البته وزارت ورزش قول هر گونه حمایت برای اعزام کاروان به المپیک را به ما داده که امیدوارم این حمایت ها زودتر تحقق پیدا کند.

تیشه گران در انتها اندازه اعتبارات پیش بینی شده برای اعزام کاروان ناشنوایان به المپیک برزیل را چیزی حدود 15 میلیارد تومان مطرح کرد و اضافه نمود: برای تامین چنین اعتباری به سختی کوشش می کنیم تا با یاری وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و حامیان اقتصادی این اندازه اعتبار را تامین کنیم تا در اعزام کاروان با مشکل خاصی روبرو نشویم. هر چند تا به امروز نیز برای برگزاری اردوها بدهی زیادی به جاهای مختلف داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2067

به "تور ارزان برزیل: اعزام کاروان ناشنوایان به المپیک برزیل در شرایط سخت اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: اعزام کاروان ناشنوایان به المپیک برزیل در شرایط سخت اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید