اطلاعات سپاه: گروه هبوط ایران در آذربایجان شرقی را منهدم کردیم

به گزارش سفر به آنتالیا، سازمان اطلاعات سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در اطلاعیه ای از شناسایی و متلاشی کردن گروه معاند هبوط ایران در آذربایجان شرقی اطلاع داد.

اطلاعات سپاه: گروه هبوط ایران در آذربایجان شرقی را منهدم کردیم

به گزارش تسنیم، براساس این اطلاعیه، هبوط ایران گروهی است که از دی ماه 96 اعلام موجودیت کرد تا بتواند با استفاده از ظرفیت گروه های مختلف برانداز و موج سواری بر روی مسائل صنفی و معیشتی مردم، به زعم خود، براندازی در ایران را محقق کند.

سلطنت طلبان، اصلی ترین حامی این گروه بودند که با تکیه بر دولت های غربی و عربستان برنامه های خود را در ایران اجرایی می کردند.

در این اطلاعیه آمده است که یکی از ترفند های رسانه ای این جریان استفاده از فریب خوردگان و عناصر داخل کشور برای فعالیت در شبکه های اجتماعی بود که این افراد با شکل و شمایل مختلف به خصوص در لباس نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران جلوی دوربین حاضر می شدند و خود را یک نظامی جدا شده معرفی نموده و با قرائت بیانیه ها و فراخوان ها مردم را به شورش خیابانی دعوت می کردند.

از دیگر اقدامات این گروه، جعل خبر برای ناراضی کردن مردم و استفاده از ضعف های مدیریت مالی، سیاسی و اجتماعی بود تا با موج سواری بر آن ها، اهداف خود را دنبال نمایند.

پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه با عملیاتی پیچیده، سرکردگان این گروه معاند را در آذربایجان شرقی شناسایی و متلاشی کردند و ضربه نهایی را وارد کردند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1681

به "اطلاعات سپاه: گروه هبوط ایران در آذربایجان شرقی را منهدم کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات سپاه: گروه هبوط ایران در آذربایجان شرقی را منهدم کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید