استراتژی یک جنگجو در طراحی دکوراسیون مغازه سامان چوب

به گزارش سفر به آنتالیا، دکوراسیون داخلی مغازه نقش مشخص کننده ای در برنده شدن رقابت بین فروشگاه های تجاری دارد. بهمین علت مجموعه های بزرگ دکوراسیون داخلی مثل سامان چوب، آکس چوب، ایکیا و… توجه ویژه به این مسئله دارند و در طراحی دکور مغازه ها دقت زیادی به مسئله فروش در کنار زیبایی دکوراسیون دارند.

استراتژی یک جنگجو در طراحی دکوراسیون مغازه سامان چوب

طراحی دکوراسیون مغازه اگر براساس اصول هنری و بازاریابی باشد؛ حس خوبی را به مشتری القا می نماید که همین حس تاثیر زیادی بر روی او می گذارد که منجر به حضور بیشتر او در مغازه و خرید بیشتر می گردد. دکوراسیون مغازه سامان چوب شامل المان های زیر است:

  • طراحی سقف
  • قفسه بندی
  • نورپردازی
  • ویترین
  • کفپوش
  • کاغذدیواری
  • چیدمان وسایل

اولین گام این است که تجهیزات مورداحتیاجتان را فراهم کنید و پس از آن مدل چیدمان آن ها را انتخاب و اجرا نمایید. در خصوص سبک نورپردازی نیز غافل نشوید که در طراحی مغازه و ویترین و در مجذوب کننده تر نمایش دادن شان بی تاثیر نمی باشد. نورپردازی را نیز از قلم نیاندازید و حتما در طراحی و چیدمان ویترین و دکور مغازه یا فروشگاه تان، این المان را به کارببرید و در استفاده از آن وسواس و حساسیت خاصی داشته باشید.

مراقب باشید شکست نخورید و منتظر فرصتی برای پیروزی باشید

تصور کنید دو مغازه دار دارید و هر کدام دکوراسیون مخصوص خودشان را دارند اما استراتژی ورود به بازارشان فرق دارد و اگر رقابت در بازار را مثل جنگ بدانیم این دو فروشگاه دار مثل دو فرمانده جنگ هستند.

بین یک فرمانده پیروز و ناپیروز در نحوه ورود به جنگ و نقشه پیروزی تفاوت وجود دارد:

  • فرمانده پیروز تنها وارد جنگ هایی می گردد که از پیروزی در آن اطمینان دارد.
  • اما فرمانده ناپیروز ابتدا با ترس وارد جنگ می گردد و بعد از آن، به این فکر می نماید که چگونه باید پیروز گردد.

اما همه چیز به این سادگی هم نیست، حتی زیرک ترین فرمانده هان هم نمی توانند دقیق بگویند که چه زمانی پیروز خواهند شد. پیش بینی در جنگ بسیار سخت است؛ چون همواره باید منتظر ارتکاب اشتباه دشمن و یافتن فرصتی برای پیروزی بود.

یک فرمانده پیروز می داند که برای نیل به پیروزی پنج قانون مهم وجود دارد:

  1. باید بدانید که چه زمانی بجنگید و چه زمانی از جنگیدن دست بکشید
  2. باید بدانید که چگونه با نیروهای سطح پایین تر و یا بالاتر از خودتان مقابله کنید
  3. ارتش شما باید در تمامی سطوح بسیار جنگنده، یکپارچه و منظم باشد.
  4. باید همواره برای مبارزه آماده باشید و دشمن را سر بزنگاه غافلگیر کنید.
  5. باید ظرفیت نظامی و آزادی عمل داشته باشید. به عنوان یک فرمانده، باید بتوانید بدون دخالت حاکمیت به نیروهای خود دستور دهید

اما احتیاط کنید!

تنها وقتی که برتر از دشمن هستید حمله کنید. نقطه ضعف دشمن را بشناسید و از آن ناحیه حمله کنید. وقتی دشمن برای جنگیدن مشتاق است و نسبت به شما آگاهی کامل دارد، از نبرد اجتناب کنید.

هرگز از روی خشم وارد جنگ نشوید. همواره چیزی برای برنده شدن وجود دارد. خشم شما در نهایت فروکش می نماید، اما رهبری که نابود شده باشد هرگز نمی تواند به زندگی بازگردد.

از تله هایی که دشمن کار می گذارد، دوری کنید. هرگز لشکرتان را به سمت مکان هایی که امکان رساندن تدارکات به آنها وجود ندارد، راهنمایی نکنید. بعلاوه از مستقر شدن در مکان هایی که شناخت دقیقی از موقعیت زمینی آن ندارید، اجتناب کنید.

طراحی دکوراسیون شال و روسری

شال و روسری جزء پوشاکی هستند که در هر مغازه البسه فروشی به احتمال زیاد وجود دارد و مهم نیست که در آن مغازه شما چه چیزی می فروشید. چیدمان شال و روسری به فضای مغازه تان یک جلوه خاصی می بخشد و منجر به جذب مشتریان بیشتر می گردد.

طراحی دکوراسیون مغازه شال و روسری احتیاج به خلاقیت بیشتری دارد. در این مغازه ویترینی رنگارنگ و مجذوب کننده با شال ها و روسری های دلبر، اولین آیتمی است که مشتری را در نگاه اول قفل اجناس تان می نماید. همواره باید نمونه های تازه و پرفروش را برای نمایش پشت ویترین بگذارید.

چیدمان شال و روسری زمستانی فضایی لوکس و مدرن را ایجاد می نماید ولی با این حال شال های نخی و رنگارنگ و طرح دار تابستانی و بهاره؛ نیز ارزشی خاص خود دارد.

هدیه مهدی علیمحمدی به شما عزیزان در خصوص کابینت سازی

من مهدی علیمحمدی مدرس کابینت سازی و دکوراسیون داخلی مغازه و فروشگاه نکات مهمی را در خصوص اندازه تاثیرگذاری دکوراسیون در فروش برای شما آماده نموده ام. این نکات کاملا تجربی است وطی چند سال فعالیت در مجموعه طراحی و آموزش دکوراسیون داخلی سامان چوب کسب شده است.

نکات فروش از طریق دکوراسیون داخلی مغازه

  • مجذوب کنندهیت و جلب توجه از طریق دکوراسیون مغازه.
  • خلاقیت خود را با دکوراسیون مغازه تان به رخ بکشید.
  • ایجاد فضای سرگرم کننده برای نگه داشتن مشتری در فروشگاه.
  • راحتی و آرامش فروشندگان و کارکنان فروشگاه.
  • طراحی فضای خاص برای محصولات مهم.
منبع: اتاق
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1986

به "استراتژی یک جنگجو در طراحی دکوراسیون مغازه سامان چوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراتژی یک جنگجو در طراحی دکوراسیون مغازه سامان چوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید