اخذ مجوز پذیرش دانشجو در مقطع ارشد مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی به وسیله دانشگاه تفرش

به گزارش سفر به آنتالیا، سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش گفت: مجوز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک، گرایش طراحی کاربردی از سوی شورای توسعه و برنامه ریزی آموزش عالی برای این دانشگاه صادر شد.

اخذ مجوز پذیرش دانشجو در مقطع ارشد مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی به وسیله دانشگاه تفرش

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، علی کاظمی اظهار کرد: با کسب این مجوز از سوی شورای توسعه و برنامه ریزی آموزش عالی، متقاضیان می توانند در آزمون ورودی سال 1401 این رشته را انتخاب نمایند.

وی اعلام نمود: با اخذ مجوز این گرایش، دانشگاه تفرش در رشته مهندسی مکانیک در سه گرایش طراحی کاربردی، ساخت و فراوری و تبدیل انرژی اقدام به جذب و تربیت دانشجوی متخصص برای حوزه های علمی و صنعتی خواهد نمود.

سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش ادامه داد: با توجه به تدابیر پیش بینی شده و با توجه به وجود زیرساخت های مناسب آموزشی و پژوهشی دانشگاه و ارتقای سطح علمی اعضای هیات علمی دانشگاه، برنامه ریزی های لازم به منظور اخذ مجوز چندین رشته گرایش دیگر در دانشگاه در دست اقدام بوده که در صورت اخذ مجوز، اطلاع رسانی های لازم صورت خواهد گرفت.

کاظمی توضیح داد: تمامی هدف گذاری های آموزشی و اقدامات به سمت اخذ مجوز رشته های پرمتقاضی و کاربردی در صنایع مختلف و پژوهش های بنیادی بوده و امید است اقدامات دانشگاه در نهایت در راستای اسناد بالادستی نظام آموزش عالی کشور، سبب ارتقای سطح کمی و کیفی دانشجویان علاقمند و تربیت نسلی متخصص با دانش کاربردی برای برطرف نیازهای ضروری کشور گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2103

به "اخذ مجوز پذیرش دانشجو در مقطع ارشد مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی به وسیله دانشگاه تفرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ مجوز پذیرش دانشجو در مقطع ارشد مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی به وسیله دانشگاه تفرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید