شروع پخش اینترنتی پرنیان صدا همزمان با پخش از رادیو پیغام

به گزارش سفر به آنتالیا، مدیر شبکه رادیو پیغام و رادیو آوا از پخش اینترنتی برنامه پرنیان صدا همزمان با پخش این برنامه از آنتن در سامانه اینترنتی رادیو پیغام و اپلیکیشن ایرنصدا اطلاع داد.

شروع پخش اینترنتی پرنیان صدا همزمان با پخش از رادیو پیغام

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، شهرام ملازاده مدیرشبکه رادیویی پیغام ورادیو آوا گفت: پخش اینترنتی برنامه پرنیان صدا همزمان با پخش این برنامه از آنتن شبکه به صورت زنده روز آدینه دوازدهم اردیبهشت ساعت22 الی2 بامدادبا اجرا وتهیه نمایندگی سعید توکل از سایت رادیو پیغام واپلیکیشن ایرانصدا شروع می گردد.

ملازاده با بیان اینکخ محتوای این برنامه بیشتر مبتنی بر منابع آرشیوی است، شرح داد: در این برنامه ضمن معرفی تاریخ رادیو با پخش صدا های ماندگار لحظات خاطره انگیزی برای مخاطبان دیروز وآشنایی بیشتر مخاطبان فعلی رادیو با این رسانه تدارک دیده شده است.

مدیر رادیو پیغام درپایان گفت:علاقه مندان می توانند برای دریافت اینترنتی این برنامه به سایت رادیو پیغام مراجعه نمایند. همچنین مخاطبان برای شنیدن این برنامه به وسیله گوشی های تلفن همراه می توانند از سایت رادیو پیغام اپلیکیشن ایرانصدا رادانلود کرده وبامشارکت خود بابرنامه برغنای آن بیفزایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1001

به "شروع پخش اینترنتی پرنیان صدا همزمان با پخش از رادیو پیغام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پخش اینترنتی پرنیان صدا همزمان با پخش از رادیو پیغام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید