مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ویژگی جدید اپلیکیشن واتس اپ تا به روزرسانی ساعت هوشمند اکتیو2

به گزارش سفر به آنتالیا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ویژگی جدید اپلیکیشن واتس اپ تا به روزرسانی ساعت هوشمند اکتیو2

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

ماجرای عدم دسترسی کاربران گوشی هواوی میت 30 پرو به برنامه های گوگل موضوعی است که از ماهها پیش ذهن کاربران را به خود درگیر نموده است. اما کاربران امیدهایی برای حل این مشکل داشتند که اکنون تعیین شده بی فایده بوده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی شیائومی Mi CC9 Pro یکی از محصولاتی است که قرار است به زودی وارد بازارهای بین المللی گردد. اکنون اطلاعاتی جدید از این گوشی منتشر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

واتس اپ که از زیرمجموعه های پرطرفدار واتس اپ محسوب می گردد، در حال آزمایش ویژگی جدید self-destructing است که به نام پیغام های ناپدید شونده شناخته می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

خبری خوش برای کاربران ساعت هوشمند اکتیو2 این است که این ساعت هوشمند یک به روزرسانی جدید دریافت نموده است. درواقع در به روزرسانی جدید شاهد تغییراتی در عملکرد نرم افزاری این ساعت خواهیم بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در سال 2017 ، گوگل اولین هدفونهای بی سیم خود یعنی پیکسل بادز را راه اندازی کرد. این هدفونها از زمان رونمایی تا کنون مدام در حالت افزایش محبوبیت قرار دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدتی است که استفاده از اندروید اوتو بین بسیاری از افراد رایج شده است و به همین دلیل نیز اندروید اوتو در کوشش است تعداد کاربران خود را افزایش دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 421

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ویژگی جدید اپلیکیشن واتس اپ تا به روزرسانی ساعت هوشمند اکتیو2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ویژگی جدید اپلیکیشن واتس اپ تا به روزرسانی ساعت هوشمند اکتیو2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید