شروع دوره های آموزشی صنایع دستی در شهرستان های بروجرد و دورود

به گزارش سفر به آنتالیا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان از شروع دوره های آموزشی صنایع دستی در شهرستان های بروجرد و دورود اطلاع داد.

شروع دوره های آموزشی صنایع دستی در شهرستان های بروجرد و دورود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سید امین قاسمی روز دوشنبه 9 تیرماه با اعلام این خبر گفت: به منظور توسعه و ترویج صنایع دستی در سطح استان دوره آموزشی کوتاه مدت در شهرستان های بروجرد و دورود شروع شده است.

قاسمی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا این دوره های آموزشی کوتاه مدت با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تمامی پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

او هدف از برگزاری این دوره های کوتاه مدت آموزشی سه ماهه را ایجاد حرفه آموزی و مهارت های فنی عمومی و تخصصی با چشم انداز فراوری و اشتغال مولد و دیرپا در سطح جامعه دانست و اضافه نمود: برای برگزاری این دوره ها که به صورت رایگان برای هنرمندان خواهد بود 750 میلیون ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان در مورد انواع رشته های آموزشی در این دوره نیز اضافه نمود: این دوره ها در شهر بروجرد شامل رشته های گره چینی، ورشوسازی، قلمزنی، آیینه کاری، نقاشی روی پارچه(باتیک) و مسگری و در شهرستان دورود شامل رشته های طراحی سنتی و قلمزنی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1132

به "شروع دوره های آموزشی صنایع دستی در شهرستان های بروجرد و دورود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دوره های آموزشی صنایع دستی در شهرستان های بروجرد و دورود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید