یک شرکت گردشگری از پارامونت شکایت می نماید

به گزارش سفر به آنتالیا، خبرنگاران: در حالی که فروش فیلم تبدیل شوندگان در چین در حال رکورد زنی است، یک شرکت گردشگری چینی میخواهد به خاطر این فیلم از شرکت پارامونت شکایت کند.

یک شرکت گردشگری از پارامونت شکایت می نماید

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، فیلم تبدیل شوندگان بیش از هر زمان دیگری به تاریخ سازی در چین نزدیک است. اما هستند کسانی که اصلا از این موضوع شادمان نیستند. یک شرکت گردشگری چینی میخواهد از کمپانی پارامونت، تهیه کننده قسمت جدید تبدیل شوندگان شکایت کند.

ظاهرا طبق قراردادی که این کمپانی گردشگری با پارامونت داشته قرار بر این بوده که لوگوی آنها به صورت برجسته در فیلم نمایش داده گردد. اما شرکت چینی معتقد است نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه با نشان دادن لوگوهای دیگر در کنار لوگوی مذکور، تماشاگر سردرگم می گردد.

این دومین بار است که شرکتی می خواهد به خاطر این فیلم از پارامونت شکایت کند. شکایت قبلی مربوط به یک کمپانی املاک در چین بود که البته خیلی سریع بین طرفین حل و فصل شد.

تبدیل شوندگان: عصر انقراض توانسته بیش از آمریکا، در خارج از مرزهای این کشور بفروشد که سهم چین با 213 میلیون دلار انکار ناشدنی است. این در حالی است که رقم فروش آمریکا تنها 175 میلیون دلار است. در این فیلم تعدادی از استعداد های چینی هم بازی نموده اند. ضمن این که قسمت هایی از آن هم در چین فیلمبرداری شده است.

پیش بینی می گردد این فیلم به زودی رکورد فروش 218 میلیون دلاری سال 2010 اوتار را بشکند و تبدیل به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما در چین گردد. لازم به ذکر است 70 درصد فروش این فیلم در خارج از مرزهای آمریکا است.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 524

به "یک شرکت گردشگری از پارامونت شکایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شرکت گردشگری از پارامونت شکایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید