گوشی ریلمی GT نئو 3T به زودی معرفی می شود

به گزارش سفر به آنتالیا، مدت هاست که در مورد گوشی هوشمند ریلمی GT نئو 3T شایعات و حدس های زیادی در فضای مجازی منتشر می شود، اما تا به امروز صحت هیچ کدام از این شایعات تأیید نشده است. اکنون اما تازهترین خبرها از منابع موثق حاکی از آن هستند که این گوشی هوشمند تازه در چندین وب سایت صدور گواهینامه دیده شده و بنابراین به نظر می رسد که به زودی می توانیم شاهد معرفی ریلمی GT نئو 3T باشیم. در ادامه به بررسی برخی مشخصات این گوشی هوشمند تازه خواهیم پرداخت.

گوشی ریلمی GT نئو 3T به زودی معرفی می شود

ریلمی یکی از شرکت های پیروز در زمینه تولید گوشی های هوشمند به شمار میرود که در ابتدا بیشتر در چین و این روزها در کشورهای بیشتری از جمله کشور ما محصولاتش را به فروش می رساند. این شرکت چینی که گجت های هوشمند زیادی در دسته های مختلف در بازار دارد، در آینده نزدیک قصد دارد تا از گوشی هوشمند نو خود با نام ریلمی GT نئو 3T رونمایی کند. طبق افشاگری های اجرا شده از طریق افشاگر Mukul Sharma، گوشی ریلمی GT نئو 3T با شماره مدل Realme RMX3371 در وب سایت صدور گواهینامه NBTC مشاهده شده است.

همین شماره مدل در وب سایت صدور گواهینامه BIS هند نیز یافت شده که کم و بیش معرفی قریب الوقوع این گوشی را در کشور هند تأیید می کند. با این حال نمی توانیم مطمئن باشیم که گوشی مذکور با همین نام در بازار هند در اختیار کاربران علاقمند به این برند قرار بگیرد. علاوه بر این ها، این گوشی هوشمند در پایگاه داده CameraFV5 نیز ظاهر شده که اطلاعاتی در مورد سیستم دوربین آن به ما می دهد. به همین علت، گفته می شود ریلمی GT نئو 3T از یک سیستم دوربین سه گانه بهره می برد که سنسور اصلی آن یک دوربین 50 مگاپیکسلی است. در کنار این دوربین، یک سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور 8 مگاپیکسلی عمق میدان نیز تعبیه شده است. به نظر می رسد که روی پنل جلویی این گوشی یک دوربین 16 سلفی مگاپیکسلی قرار گرفته است که کاربران می توانند از آن برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس های ویدیویی بهره ببرند.

باید خاطر نشان کنیم که پیش تر این گوشی در بنچ مارک معتبر گیک بنچ با شماره مدل RMX3372 نیز دیده شد. بر همین اساس، این گوشی در بخش چند هسته ای و تک هسته ای آزمایشات گیک بنچ به ترتیب 3047 و 979 امتیاز بدست آورد. گفته می شود که پردازنده این گوشی هوشمند اسنپدراگون 870 کوالکام است. این پردازنده مجهز به یک هسته با فرکانس کاری 3.19 گیگاهرتزی، سه هسته با فرکانس کاری 2.42 گیگاهرتزی و چهار هسته با حداکثر سرعت 1.80 گیگاهرتز است. در کنار این تراشه، پردازنده گرافیکی Adreno 650 نیز وظیفه پردازش تصاویر را در این محصول عهده دار خواهد بود.

اطلاعات منتشر شده از منابع موثق نشان می دهند که این گوشی با پیکربندی های 6 یا 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 128 یا 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. گفته می شود که منبع تغذیه GT نئو 3T را یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد و از دو اسپیکر استریو نیز بهره می برد. همانطور که احتمالاً می دانید، ریلمی از گوشی GT Neo3 اوایل سال 1401 رونمایی کرد.

یکی از قابلیت های بسیار خوب این گوشی پشتیبانی از فناوری شارژ 150 واتی است که می تواند شارژ باتری را در عرض فقط 5 دقیقه از 0 به 50 درصد برساند. هر چقدر سرعت شارژ بیشتر باشد، باتری گوشی هم متحمل فشار بیشتری می شود. اما به لطف معماری استفاده شده از طریق ریلمی، این باتری ها بعد از پشت سر گذاشتن بیش از هزار چرخه شارژ، به 80 درصد ظرفیت اولیه می رسند که رقم بسیار خوبی به شمار میرود. این فناوری شارژ اگرچه طبق شایعات در گوشی ریلمی GT نئو 3T نخواهد بود، اما گفته می شود که کاربران می توانند از سرعت شارژ 80 واتی این گوشی هوشمند بهره ببرند. به لطف این قابلیت، درجه حرارت باتری گوشی در هنگام شارژ شدن به بیش از 43 درجه نمی رسد تا کاربران برای استفاده از آن با تجربه خوبی روبه رو شوند.

منبع: 91Mobiles

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2102

به "گوشی ریلمی GT نئو 3T به زودی معرفی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی ریلمی GT نئو 3T به زودی معرفی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید