گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip با قیمت 745 دلار معرفی گردید

به گزارش سفر به آنتالیا، شرکت تکنو برای بسیاری از کاربران نام شناخته شده ای نیست ولی این شرکت در کوشش است با معرفی گوشی های مجذوب کننده تر، سهم بازار بیشتری را از آن خود کند. به تازگی تکنو وارد بازار گوشی های تاشو شده و ساعاتی قبل این شرکت از اولین گوشی تاشو عمودی خود به نام تکنو Phantom V Flip رونمایی کرد که با داشتن قیمت 700 یورو (745 دلار) رقیب مجذوب کنندهی برای گلکسی زد فلیپ 5 محسوب می گردد. در ادامه به آنالیز مشخصات این گوشی می پردازیم.

گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip با قیمت 745 دلار معرفی گردید

طراحی و نمایشگر تکنو Phantom V Flip

این گوشی در پنل پشتی از چرم مصنوعی استفاده نموده و به همین دلیل بافت خیلی مجذوب کنندهی دارد. از سوی دیگر، ماژول دوربین یک دایره بزرگ است که در وسط این دایره، نمایشگر بیرونی تعبیه شده است. مقدار نمایشگر بیرونی به 1.32 اینچ می رسد که مبتنی بر پنل AMOLED است و رزولوشن 466 در 466 را ارائه می دهد.

در بخش داخلی با نمایشگر 6.9 اینچی روبرو هستیم که رزولوشن 1080 در 2460 را در اختیار کاربر قرار می دهد و در کنار حداکثر روشنایی 1000 نیت، باید به رفرش ریت 120 هرتزی هم اشاره کنیم که البته از نوع متغیر است. شرکت سازنده مدعی شده که این گوشی بعد از 200 هزار مرتبه باز و بسته شدن هم با مسئله ای روبرو نمی گردد.

دوربین ها

گوشی تکنو Phantom V Flip از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و اولترا واید 13 مگاپیکسلی بهره می برد. دوربین اصلی از بیشترین رزولوشن در بین گوشی های تاشو عمودی استفاده می نماید که در کنار دیافراگم F1.7 و قابلیت های مجذوب کننده مربوط به پردازش تصویر، می تواند در انواع شرایط محیطی عکس های بسیار مجذوب کنندهی را ثبت کند. برای ثبت عکس های سلفی هم می توانید از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره ببرید که از قابلیت فوکوس اتوماتیک هم پشتیبانی می نماید.

عملکرد تکنو Phantom V Flip

برای این گوشی، از چیپست دایمنسیتی 8050 استفاده شده که در کنار آن 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه واقع شده است. این تراشه تفاوت زیادی با دایمنسیتی 1300 ندارد و هر دو مبتنی بر فناوری ساخت 6 نانومتری TSMC هستند. یکی از هسته های پردازنده سرعت 3 گیگاهرتز را ارائه می نماید و Mali-G77 به عنوان پردازنده گرافیکی انجام وظیفه خواهد نمود.

باتری قرار گرفته در این گوشی 4000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که از سرعت شارژ 45 وات پشتیبانی می نماید. این یعنی در عرض 10 دقیقه، شارژ باتری از 0 به 33 درصد می رسد.

قیمت و تاریخ عرضه

گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip در دو رنگ مشکی و بنفش با قیمت 700 یورو (745 دلار) راهی بازار اروپا می گردد. البته تاریخ دقیق عرضه این گوشی اعلام نشده و هنوز تعیین نیست که آیا برای سایر بازارها هم عرضه خواهد شد یا نه.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 شهریور 1402 بروزرسانی: 31 شهریور 1402 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2322

به "گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip با قیمت 745 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip با قیمت 745 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید