گوزن زرد را شکار نکنید

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران(ایبنا)، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان این کتاب را در کنار ده جلد دیگر مجموعه آهای، مواظب ما باشید! روانه بازار کتاب نموده است.

گوزن زرد را شکار نکنید

این کتاب جلد پنجم از یک مجموعه 11 جلدی و داستان گروهی از جانوران ساکن در جنگلی است که زندگی بسیار پرخطری را تجربه می نمایند و سعی دارند شرایطی را مهیا نمایند تا زندگی بی خطری داشته باشند.

این مجموعه به یاری داستان ها و تصویرهایش، بچه ها را با این گروه از جانوران آشنا می نماید و به آن ها یاد می دهد که چرا زندگی این جانوران در معرض خطر است.

بچه ها با خواندن این داستان ها می آموزند که چه طور به محیط زیست و جانورانی که در آن زندگی می نمایند، یاری نمایند.

نویسنده در این کتاب که مناسب گروه سنی بالای نه سال (نونهال) است، به دلایل انقراض گوزن زرد اشاره می نماید و اطلاعاتی در خصوص چگونگی و زیستگاه این حیوان در اختیار مخاطب قرار می دهد.

این کتاب در 28 صفحه با قیمت 25 هزارتومان و در شمارگان 2500 نسخه از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان منتشر شده است.

کتاب های این مجموعه با جلدی ضخیم و کاغذ فاخر تهیه و فراوری شده و هم اکنون در تمام فروشگاه های کانون پرورش فکری و بعلاوه پایگاه عرضه محصولات فرهنگی این مجموعه به نشانی shop.kpf.ir در دسترس علاقه مندان است.

زندگی گونه های جانوری در معرض انقراض ایران در قالب مجموعه 11 جلدی آهای، مواظب ما باشید!، به قلم نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک و نوجوان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1971

به "گوزن زرد را شکار نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوزن زرد را شکار نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید