کوهنوردی خانم مجری با همسرش

به گزارش سفر به آنتالیا، مهسا ملک مرزبان با انتشار این عکس نوشت: بله بله رفته بودیم کوه... تا پلنگ چال رفتیم و برگشتیم... اونقدر حجم سوال ها و تعجب هاتون در دایرکت زیاد بود که تصمیم گرفتم توضیح بدم ماجرای اون 22 کیلومتر پیاده روی و 147 طبقه چیزی نبود جز یه کوهنوردی سبک به قول ورزشکارها و کوهنوردهای حرفه ای.

کوهنوردی خانم مجری با همسرش

جاتون خالی تفریح کم خرج و هیجان انگیز و متنوعیه و خب اگه آمادگی بدنی داشته باشین راحت میرین و برمی گردین.

اما خواهش می کنم درفضاهای عمومی رعایت حال دیگران رو بکنید. با خودتون اسپیکر و باند نبرید و موسیقی محبوب خودتون رو با صدای بلند برای دیگران پخش نکنید. این کار برای خیلی ها آزاردهنده ست بخصوص اونهایی که می خوان از سکوت یا صدای طبیعت لذت ببرن. تعداد کسانی که بابلندگوهای مجهز به بلوتوث موسیقی های رنگ ووارنگ پخش می کردن زیاد بود، طوری که مرتبا مجبور می شدیم جایی در سایه یا کنجی بایستیم تا با فاصله از اونها به راهمون ادامه بدیم اما طولی نمی کشید که صدای خوانندهء بعدی رو از پشت سر می شنیدیم! و این رفتارشون غیر از ما برای خیلی های دیگه هم آزاردهنده بود.

اما گذشته از اینها نکتهء مهم این بود که در تمام جهت جز در محل های معین شده برای زباله جای دیگه ای زباله ندیدم.

و جالبتر دیدن بچه های کوچولویی بود که همراه پدرومادر یا یکی از والدین، به هر زحمتی بود خودشون رو به ارتفاعات رسونده بودن. این از اون کارهاست که اصل و اساس ورزش در بزرگسالی میشه، بخصوص اگه بهشون خوش بگذره.

آها راستی، هیچوقت هیچوقت و هیچوقت با کفش های غیرورزشی سراغ ورزش و بخصوص کوهنوردی نرین. امروز درکمال تعجب پاشنه های چند سانتی دیدم که لبهء دره و پرتگاه ها یا در شیب های تند و پر از سنگلاخ به سختی می تونستن تعادلشون رو حفظ کنن.

فکر کنم حرف هام زیاد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1236

به "کوهنوردی خانم مجری با همسرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوهنوردی خانم مجری با همسرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید