کال آو دیوتی سال بعد احتمالا Modern Warfare II خواهد بود

به گزارش سفر به آنتالیا، در حالی که بازی Call of Duty: Vanguard هنوز منتشر نشده، ممکن است نام قسمت بعدی مجموعه بازی کال آو دیوتی فاش شده باشد. اگر گزارش ها درست باشد، بازی بعدی کال آو دیوتی را باید با نام Call of Duty: Modern Warfare II خطاب کنیم. این را نباید با Call of Duty: Modern Warfare 2 اشتباه بگیرید!

کال آو دیوتی سال بعد احتمالا Modern Warfare II خواهد بود

این را می دانیم که بازی کال آو دیوتی سال آینده به وسیله استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، خالقان Modern Warfare، ساخته خواهد شد زیرا بازی سال قبل یعنی Black Ops Cold War به وسیله استودیوی Treyarch (تری آرک) و بازی سال جاری یعنی Call of Duty: Vanguard که به زودی عرضه خواهد شد، به وسیله اسلج همر گیمز (Sledgehammer) توسعه داده شده است. سال 2019 استودیو اینفینیتی وارد بازنگری بازی ندای وظیفه: جنگاوری نوین (Call of Duty: Modern Warfare) را منتشر کرد که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. با توجه به آن موفقیت بزرگ، چندان هم بعید به نظر نمی رسد که آن ها اکنون به سراغ بازنگری دنباله ی این اثر باشند.

بر اساس گفته های تام هندرسون (Tom Henderson)، یکی از منابع مطلع صنعت، اکتیویژن و اینفینیتی وارد ممکن است برای قسمت بعدی از نام آشنا و البته در اینجا گیج نماینده Call of Duty: Modern Warfare II استفاده نمایند. هندرسون در این روزها اطلاعات زیادی را به صورت دقیق منتشر نموده است که شاید نوترین آن ها به چند هفته پیش بازگردد که او بیان نمود بازی بتلفیلد 2042 با تأخیر چندهفته ای روبرو خواهد شد و دقیقا چند روز بعد این تأخیر از سوی سازندگان اعلام شد.

هندرسون شرح می دهد که او تصاویر هنری شگفت انگیزی را از بازی مشاهده نموده است که مشخصا نام Modern Warfare II در آن دیده می شوند. به احتمال زیاد اکتیویژن برای اینکه حداقل تمایز کوچکی میان این اثر و بازی Modern Warfare 2 (که در سال 2009 عرضه شده بود) ایجاد کند، از اعداد رومی برای شماره گذاری پسوند بازی بعدی استفاده نموده است. البته، به هر حال تام هندرسون اشاره می نماید این نامی است که در حال حاضر بازی با آن شناخته می گردد. از آنجایی که بیش از یک سال تا عرضه آن فاصله داریم، او اعتراف می نماید که ممکن است این نام در جریان توسعه بازی تغییر پیدا کند.

او بیان می گوید: در رابطه با نام بازی بعدی، تأیید واژه درستی نیست؛ چیزی که من می توانم تأیید کنم این است که من تصاویر هنری مختلفی از بازی بعدی دیده ام که نام Modern Warfare II در آن ها دیده می گردد. اما این لزوما نمی تواند به صورت 100 درصد تضمین کند که نام قسمت بعدی Modern Warfare II خواهد بود زیرا نام ها می توانند در طول توسعه بازی تغییر نمایند. ممکن است در آینده تصویر آن را برای شما ترسیم کنم.

در حالی که این گزارش نو از قسمت آینده منتشر شده است، کمتر از یک ماه دیگر، بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ 14 آبان (5 نوامبر) برای پلتفرم های مختلف عرضه خواهد شد.

با توجه به این گزارش، نظر شما درباره قسمت بعدی کال آو دیوتی چیست؟

منبع: PCGamesN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1868

به "کال آو دیوتی سال بعد احتمالا Modern Warfare II خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کال آو دیوتی سال بعد احتمالا Modern Warfare II خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید