تور بلغارستان ارزان: چطور از فرودگاه وارنا بلغارستان به مرکز شهر برویم؟

به گزارش سفر به آنتالیا، حمل و نقل فرودگاه وارنا | Varna Airport Transportation

وارنا یکی از پرطرفدارترین شهرهای ساحلی بلغارستان است و هرساله گردشگران زیادی برای لذت بردن از سواحل زیبای این شهر به وارنا سفر می نمایند. فرودگاه بین المللی وارنا شاهراه اصلی ورود گردشگران به این شهر ساحلی است و سومین فرودگاه بزرگ بلغارستان نیز محسوب می گردد. سالانه نزدیک به 2 میلیون مسافر از این فرودگاه استفاده می نمایند. وارنا یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران ایرانی نیز محسوب می گردد و به ویژه در فصل تابستان گردشگران زیادی به وارنا سفر می نمایند. به همین علت در این مطلب قصد داریم گزینه های حمل و نقل فرودگاه وارنا را به شما معرفی کنیم. با استفاده از این اطلاعات می توانید به راحتی خود را به هتل و مرکز شهر برسانید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

تور بلغارستان ارزان: چطور از فرودگاه وارنا بلغارستان به مرکز شهر برویم؟

با ما سفر کنید و با تور بلغارستان ارزان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

دسترسی از فرودگاه وارنا به مرکز شهر

فرودگاه وارنا حدود 10 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. افرادی که قصد سفر به وارنا، گلدن سندز و نواحی شمال شرقی بلغارستان را دارند از این فرودگاه برای جابجایی استفاده می نمایند. در فرودگاه وارنا به بیش از 116 مقصد در 40 کشور جهان پرواز انجام می گردد و به ویژه از اواخر ماه مه تا اوایل اکتبر بیشترین آمار مسافر به وارنا سفر می نمایند. شما با استفاده از اتوبوس، تاکسی، ترانسفر و کرایه اتومبیل می توانید خودتان را به هتل و مرکز شهر برسانید. اگر با تور وارنا به این شهر سفر کنید لازم نیست نگران حمل و نقل فرودگاه وارنا و راه های دسترسی به مرکز شهر باشید. چون ترانسفر فرودگاهی معمولا از سوی مجریان تور ارائه می گردد. اما اگر به صورت شخصی به شهر ساحلی وارنا سفر می کنید ضروری است در خصوص راه های دسترسی به هتل و مرکز شهر اطلاعاتی داشته باشید. در ادامه هریک از این موارد را جداگانه شرح می دهیم تا با توجه به بودجه و زمانی که در اختیار دارید برترین گزینه را انتخاب کنید.

اتوبوس

وارنا شهر خیلی بزرگی نیست و فرودگاه نیز در فاصله نسبتا کمی از شهر واقع شده است. بنابراین گزینه های حمل و نقل فرودگاه وارنا به مقدار کلان شهرهای بزرگ نیست. با این حال به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید خودتان را به هتل برسانید. بیرون از ترمینال شماره 2 خط اتوبوسرانی شماره 409 مسافران را از فرودگاه به سمت مرکز شهر جابجا می نماید. علاوه بر این با همین اتوبوس می توانید به منطقه ساحلی مشهور وارنا یعنی گلدن سندز بروید. بیشتر تفرجگاه های ساحلی و هتل های مشهور در این منطقه واقع شده است. با استفاده از اتوبوس در مدت زمان 20 دقیقه می توانید به مرکز شهر وارنا برسید. اگر مقصدتان گلدن سندز است این سفر کمی بیشتر و حدود 50 دقیقه طول می کشد. اتوبوس ها هر 15 دقیقه یکبار حرکت می نمایند و مسافران را از فرودگاه به نقاط مختلف وارنا جابجا می نمایند.

تاکسی

وارنا یک شهر ساحلی است و مسافران با هدف سرگرمی و سپری کردن تعطیلات به این شهر می آیند. بنابراین بسیاری از مسافران ترجیح می دهند به راحت ترین شکل ممکن خود را به هتل برسانند. تاکسی راحت ترین و بی دردسرترین گزینه حمل و نقل فرودگاه وارنا محسوب می گردد و شما را درب هتل پیاده می نماید. اگر برای اولین بار به وارنا سفر می کنید و چمدان های زیادی همراهتان دارید پیشنهاد می کنیم از تاکسی بهره ببرید. از سال 2017، حمل و نقل تاکسیرانی فرودگاه به شرکت Triumf Taxi واگذار شده که بزرگ ترین و رو به رشد ترین شرکت در شرق بلغارستان محسوب می گردد. بنابراین تاکسی ها مدیریت بسیار خوبی دارند و از این بابت می توانید نگرانی ای نداشته باشید. ایستگاه تاکسی های وارنا در مقابل ساختمان ترمینال واقع شده است.

ترانسفر خصوصی

ترانسفر خصوصی نیز یکی دیگر از سرویس های حمل و نقل فرودگاه وارنا است. اگر می خواهید رفاه و راحتی به مراتب بیشتری داشته باشید و به محض رسیدن به فرودگاه سوار ماشین شوید از این سرویس بهره ببرید. خوبی این سرویس این است که می توانید قبل از رسیدن به فرودگاه و به صورت آنلاین اتومبیلتان را رزرو کنید و به این ترتیب، وقتی به فرودگاه برسید راننده منتظر شما خواهد بود. راننده ها بسیار حرفه ای و مجرب هستند و با شهر کاملا آشنایی دارند. اگر همراه با کودک خردسالتان به وارنا سفر می کنید می توانید این نکته را گوشزد کنید تا جایگاه ویژه کودک برای شما تدارک ببینند. راننده با نام شما روی تابلو در سالن پروازهای ورودی منتظرتان می ماند و در حمل چمدان ها نیز به شما یاری می نماید.

کرایه اتومبیل

اگر در مدت اقامت در وارنا دوست دارید زیاد در شهر تردد کنید و می خواهید آزادی عمل و استقلال بیشتری داشته باشید می توانید اتومبیل کرایه کنید. هزینه کرایه شاید کمی گران باشد اما اگر 3-4 نفر باشید و هزینه ها را با هم تقسیم کنید برایتان به صرفه تمام خواهد شد. در فرودگاه وارنا شرکت هایی مثل اویس، یوروپکار، سیکست و … دفتر دارند و به ارائه انواع خدمات کرایه اتومبیل می پردازند. دفاتر شرکت ها در سالن پروازهای ورودی واقع شده است و به محض ورود به فرودگاه می توانید آن ها را پیدا کنید. اگر به صورت آنلاین اتومبیلتان را رزرو کنید دیگر لازم نیست در صف معطل شوید، با اینحال به محض رسیدن به فرودگاه هم می توانید حضورا اتومبیل کرایه کنید.

کرایه اتوبوس

اگر در گروه های بسیار بزرگ به وارنا سفر می کنید کرایه اتوبوس برایتان به صرفه و مالی خواهد بود. تورهای مسافرتی و گروه هایی که بیش از 10 نفر هستند بهتر است با کرایه اتوبوس خود را به مرکز شهر برسانند. اگر تصمیم گرفتید از این سرویس بهره ببرید حتما قبل از رسیدن به فرودگاه و به صورت آنلاین درخواست اتوبوستان را ثبت کنید تا فرصت کافی برای هماهنگی های لازم وجود داشته باشد. برای هماهنگی بیشتر می توانید محل سوار شدن و زمان رسیدنتان به فرودگاه را با مسئولین هماهنگ کنید تا در فرودگاه معطل نشوید.

منبع: getbybus.com

منبع: الی گشت
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2014

به "تور بلغارستان ارزان: چطور از فرودگاه وارنا بلغارستان به مرکز شهر برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بلغارستان ارزان: چطور از فرودگاه وارنا بلغارستان به مرکز شهر برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید