چراغ سبز کولیبالی به مشتریانش: شاید فصل بعد در ناپولی نباشم

به گزارش سفر به آنتالیا، مدافع سنگالی ناپولی از احتمال جدایی اش از این تیم در تابستان اطلاع داد و گفته می گردد به یکی از دو تیم شهر منچستر خواهد پیوست.

چراغ سبز کولیبالی به مشتریانش: شاید فصل بعد در ناپولی نباشم

چراغ سبز کولیبالی به مشتریانش: شاید فصل بعد در ناپولی نباشم

کالیدو کولیبالی، مدافع ملی پوش سنگالی و ستاره خط دفاعی ناپولی احتمال جدایی اش از این تیم ایتالیایی را منتفی ندانسته و درحالیکه شایعات زیادی درباره انتقال او به یکی از دو باشگاه منچستریونایتد یا منچسترسیتی مطرح شده می گوید از آینده خود در ناپولی مطمئن نیست.

کولیبالی که در حال حاضر به همراه تیم ملی سنگال در جام ملتهای آفریقا حضور دارد در پاسخ به سوالهای خبرنگاران درباره شایعات انتقالش به یکی از دو تیم شهر منچستر سعی کرد از افتادن در چرخه شایعات بیشتر خودداری کند اما در عین حال نسبت به آینده اش در ناپولی هم تضمین نداد.

کولیبالی بعد از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی کشورش مقابل تانزانیا در جام ملتهای آفریقا به گل گفت: نمی دانم سال آینده همچنان در ناپولی خواهم بود یا نه. ولی فکر کنم آنجا باشم. فعلا که باید در جام ملتهای آفریقا بازی کنم و بعد از این رقابتها به ناپولی برگردم.

ستاره خط دفاعی ناپولی در ادامه گفت: همه درباره من صحبت می نمایند ولی من فقط از سنگال حرف می زنم چون هدف من امروز این است و می خواهم با سنگال به موفقیتی بزرگ دست پیدا کنم.

کولیبالی در ادامه صحبتهایش اضافه نمود: نمی خواهم امروز درباره آینده ام صحبت کنم و ترجیح می دهم درباره سنگال حرف بزنم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 231

به "چراغ سبز کولیبالی به مشتریانش: شاید فصل بعد در ناپولی نباشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز کولیبالی به مشتریانش: شاید فصل بعد در ناپولی نباشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید