پیگیری های محیط زیست اسلامشهر برای کاهش بوی نامطبوع جهت فرودگاه امام

به گزارش سفر به آنتالیا، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر از احداث و بهره برداری از هفت سیستم تصفیه خانه فاضلاب با اعتباری بالغ بر 172 میلیارد تومان برای رعایت الزامات محیط زیستی، کاهش اثرات آلاینده و جلوگیری از بوی نامطبوع در حوزه این شهرستان اطلاع داد.

پیگیری های محیط زیست اسلامشهر برای کاهش بوی نامطبوع جهت فرودگاه امام

به گزارش خبرنگاران الهه بیگی با اعلام این خبرگفت: از اهداف مهم اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر در چهار سال گذشته، شناسایی، کنترل و کاهش بوی نامطبوع ناشی از فعالیت غیر اصولی بعضی واحدهای صنعتی به ویژه در پیرامون شهرک واوان و راستا فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بوده است.

وی اضافه کرد: با پیگیری های محیط زیست، در طی این مدت هفت سیستم تصفیه خانه فاضلاب با اعتبار تقریبی172 میلیارد تومان، احداث و به بهره برداری رسید.

بیگی با اشاره به اینکه فاضلاب های شهری یکی از منابع انتشار بوی نامطبوع در منطقه است، اظهارکرد: واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی ملزم به رعایت استانداردهای خروجی فاضلاب هستند و خروجی پساب قبل از تخلیه به منابع پذیرنده باید از لحاظ پارامترهای موجود، درحد استانداردهای ملاک عمل سازمان حفاظت محیط زیست باشد.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر در خاتمه گفت: در غیر این صورت پس از صدور اخطاریه و عدم اقدام مثبت از سوی واحد آلاینده، ضمن پیگیری قضایی، نام واحد متخلف در لیست صنایع آلاینده شهرستان درج و مشمول پرداخت عوارض آلایندگی موضوع ماده 38 قانون مالیات بر ارزش اضافه کرده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1264

به "پیگیری های محیط زیست اسلامشهر برای کاهش بوی نامطبوع جهت فرودگاه امام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری های محیط زیست اسلامشهر برای کاهش بوی نامطبوع جهت فرودگاه امام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید