پسر تو اینجا چکار می کنی!

به گزارش سفر به آنتالیا، مناطق آزاد تجاری کشور امروزه میزبان اقسامی از خودروهای وارداتی است اما در این مناطق، فیات در زمینه افزایش فروش از همه بی استعدادتر است. این خودروساز که قبلا با دو سری 500 و 500x در منطقه آزاد انزلی حضور داشت، اخیرا زمینه ورود سری سفارشی 124 آباراث را فراهم نموده است. سری متفاوت و اسپورت از فیات که تماما ساخت ژاپن بوده و تنها پوسته ظاهری آن ایتالیایی است.

پسر تو اینجا چکار می کنی!

این خودرو 30 هزار دلاری یکی از زشت ترین ساخته های فیات و جزو کم فروش ترین محصولات این برند است اما حالا توسط مالکی خوش ذوق! وارد کشور شده و احتمالا الان در مناطق آزاد تجاری کشور در حال تردد است. فیات 124 اسپایدر که از سال 2016 روی پلتفرمی مشترک با مزدا MX-5 میاتا در حال فراوری است، در این نسخه که به ایران آمده اندکی ارتقا یافته و در واقع یک نمونه خاص و کمیاب است. این سری که توسط تیونر رسمی فیات یعنی آباراث ارتقا یافته حدود 360 میلیون تومان قیمت داشته و کلا در مدل 2019 به تعداد محدودی از آن ساخته شده است.

در قلب آهنی این خودرو ایتالیایی، یک موتور 1400 سی سی توربوشارژ با کد مولتی ایر جت نصب شده که دقیقا با آلفا رومئو جولیتا یکسان است. با این حال این موتور در سال 2018 ارتقا یافته و روی فیات 500 نسخه آباراث 695 نصب شده است که در آنجا قدرت و گشتاوری متفاوت از جولیتا فراوری می نماید. در واقعا اگر جولیتا حدود 165 اسب قدرت دارد، این رودستر بدقواره ایتالیایی قادر است 177 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور فراوری کند که عدد و رقمی نسبتا منطقی برای این محصول است.

به غیر از تغییرات فنی، افزودن سری رینگ های 18 اینچی مشکی و اسپورت، طراحی متفاوت سپر و نصب آرم و توری مخصوص آباراث و اگزوزهای دوبل عقب از دیگر ویژگی های این رودستر 30 هزار دلاری است. خودرویی که تنها گنجایش دو سرنشین را داشته و به لطف استفاده از سقف برزنتی، سریعا قادر است به یک اتومبیل روباز تبدیل گردد. این خودرو البته در مقایسه با رقبا ابدا محصول سریعی نیست و فقط ظاهر متفاوتی دارد!

منبع: دیوار
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 302

به "پسر تو اینجا چکار می کنی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر تو اینجا چکار می کنی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید