فروختن لندکروز 2022 ممنوع شد!

به گزارش سفر به آنتالیا، لندکروز نو دارای موتور توربو نیرومندی است و این احتمالا باعث خواهد شد تا بار دیگر مورد علاقه بعضی از گروه های خطرناک از جمله تروریست ها و قاچاقچیان مواد مخدر قرار گیرد. نسل های قبلی این خودرو هم پیشتر مورد استفاده این دست افراد بود.

فروختن لندکروز 2022 ممنوع شد!

تویوتا تصمیم گرفته از خریداران این خودرو تعهد بگیرد که خودروی خریداری شده را تا یک سال به فروش نرسانند در غیر این صورت آن ها دیگر اجازه خرید محصولات تویوتا را نخواهند داشت.

لندکروز که زمانی یکی از محبوب ترین محصولات تویوتا بود با گذر زمان و پیدایش رقبا دچار مشکلاتی زیاده شده تا جایی که پس از فروش نامیدکننده دو سال اخیر، تویوتا این محصول را از بازار آمریکا کنار گذاشته است. حالا تویوتا تصمیم گرفته از خریداران تازه خودرو تعهد بگیرد که خودروی خریداری شده را تا یک سال به فروش نرسانند در غیر این صورت آن ها دیگر اجازه خرید محصولات تویوتا را نخواهند داشت.

هنوز علت مشخصی برای این تصمیم اعلام نشده، اما برآورد ها حاکی از آن است که این کار جلوی دلالی در بازار را خواهد گرفت و جلوی نقض قوانین خارجی را خواهد گرفت.

لندکروز تازه دارای موتور توربو نیرومندی است و این احتمالا باعث خواهد شد تا بار دیگر مورد علاقه بعضی از گروه های خطرناک از جمله تروریست ها و قاچاقچیان مواد مخدر قرار گیرد. نسل های قبلی این خودرو هم پیشتر مورد استفاده این دست افراد بود.

هرچند لندکروز تازه قرار نیست در بازار آمریکا عرضه گردد با این حال تویوتا نسخه مشابه لندکروز در برند لوکس خود یعنی لکسوس ال ایکس را برای عرضه در بازار آمریکا و کانادا در نظر گرفته است.

علاوه بر آمریکا، نسخه تازه لندکروز در بسیاری از دیگر منطقه ها از جمله اروپا هم عرضه نخواهد شد و قرار است تنها در منطقه ها محدودی از جمله ژاپن، شرق آسیا و خاورمیانه در دسترس باشد. این خودرو با قابلیت بیشتر در عبور از موانع طبیعی، بیشتر برای هواداران آفرود طراحی شده و این توانایی را دارد تا از شیب هایی تا حدود 32 درجه عبور کند. این خودرو دارای موتور نیرومندی است که توان 410 اسب بخاری را برای آن فراهم می نماید.

تقریبا هفت ثانیه طول خوهد کشید تا سرعت این خودرو از صفر کیلومتد بر ساعت به 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

منبع: موتور وان

منبع: فرادید
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1762

به "فروختن لندکروز 2022 ممنوع شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروختن لندکروز 2022 ممنوع شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید