هیات مدیره استقلال در انتخاب من هیچ کاره بود!

به گزارش سفر به آنتالیا، به گزارش خبرنگاران، امیررضا واعظ آشتیانی درباره علت زیاد جابجایی مدیران در فوتبال گفت: کسانی که انتخاب می نمایند باید جوابگو باشند. اگر برای یکبار کسانی که افرادی را انتخاب می نمایند که در کار اجرایی ناتوان هستند مورد مواخذه قرار بگیرند، دیگر دلبخواه، قبیله ای، رفاقتی و گروهی انتخاب نمی نمایند؛ یعنی شایسته سالاری محقق می گردد و فردی مدیر و خوش فکر گمارده می گردد. این شرایطی است که شما امروز نه تنها در ورزش بلکه در بخش های دیگر جامعه هم شاهد هستید و مسئولانی ناکارآمد که حمایت می شوند. این حمایت ها اثرات مخرب دارد. از آنجا که کسی مواخذه نمی گردد این فرایند ادامه دارد.

هیات مدیره استقلال در انتخاب من هیچ کاره بود!

وی در پاسخ به این سئوال که آیا احمد سعادتمند به عنوان مدیر جدید استقلال پیروز می گردد؟ تاکید نمود: قبل از انتخاب سعادتمند به عنوان مدیرعامل توصیه کردم که وارد این فضا نگردد. بعد از انتخابش هم گفتم حالا که با شناخت و تحقیق لازم آمده ای، باید جوابگوی عملکرد خودت هم باشی. امیدوارم او کارنامه قابل دفاعی برای خودش داشته باشد.

مدیرعامل پیشین استقلال که با رادیو جوان مصاحبه می کرد، در ادامه صحبت هایش گفت: هیات مدیره نقشی در انتخاب مدیرعامل ندارد. وزارت ورزش مستقیم می گوید آقای ایکس باید مدیرعامل گردد و هیات مدیره هم می گوید چشم.کلا در انتخاب مدیرعامل حتی در واحدهای تجاری و صنعتی هم همین اتفاق می افتد و از قبل هماهنگ می گردد و هیات مدیره صورت جلسه می نماید.

واعظ آشتیانی در پاسخ به این سئوال که آیا زمان شما هم هیات مدیره در انتخاب شما هیچکاره بود؟ تاکید نمود: با صراحت عرض می کنم. بنده وقتی گفتم در بخش های دیگر کشور هم همین داستان است من هم مصداق همان موضوع هستم!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 997

به "هیات مدیره استقلال در انتخاب من هیچ کاره بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات مدیره استقلال در انتخاب من هیچ کاره بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید