هافبک جدا شده استقلال برای بازگشت چراغ سبز داد

به گزارش سفر به آنتالیا، تهران (پانا) - شماره هفت استقلال با جدایی از جمع آبی پوشان راهی فولاد شد تا این تیم را برای حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا تقویت کند.

هافبک جدا شده استقلال برای بازگشت چراغ سبز داد

به گزارش ورزش سه، فولاد خوزستان در راستای تقویت خود در نیم فصل لیگ و حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا، بنا به تصمیم جواد نکونام در پی جذب مهره های مدنظر خود است و در این رابطه پیروز به جذب آرش رضاوند شدند.

هافبک شماره هفت آبی ها که بعد از مدتی نیمکت نشینی اکنون ترجیح داده برای دستیابی به هدف خود راهی فولاد گردد و امیدوار است زیر نظر جواد نکونام شرایط بار دیگر مطابق انتظارات گردد. رضاوند که از فصل گذشته نیز زمزمه هایی مبنی بر علاقه جواد نکونام به وی برای تکمیل پازل تاکتیکی اش وجود داشت، در نهایت روز گذشته به طور رسمی پیراهن این باشگاه را بر تن نموده است و باید دید در ادامه فصل چه عملکردی زیر نظر این مربی خواهد داشت.

رضاوند درباره جدایی اش از استقلال و حضور غافلگیرنماینده در فولاد در شرایطی که البته این موضوع از چند روز قبل مورد بحث قرار گرفته بود، می گوید: طی چند روز گذشته صحبت هایی را با مسئولان فولاد انجام داده بودم تا در صورت امکان نیم فصل دوم را در این تیم به میدان بروم که خوشبختانه با موافقت مسئولان استقلال این رخ داد.

هافبک سابق استقلال با اشاره به این موضوع که تا شب قبل از بازی این تیم مقابل طرفدار، در اردوی آبی پوشان حضور داشته، این طور شرح می دهد: تا ساعت 12 شب قبل از بازی استقلال مقابل طرفدار در اردوی استقلال حضور داشتم اما پایان با موافقت کادر فنی و مسئولان تیم به فولاد ملحق شدم.

جواد نکونام در جمع نزدیکانش بارها از علاقه به جذب این بازیکن برای تکمیل پازل تاکتیکی تیمش خبر داده بود. رضاوند در واکنش به علاقه سرمربی فولاد به جذب وی می گوید: تعریف آقای نکونام را زیاد شنیده ام و خیلی دوست داشتم روزی زیر نظر ایشان کار کنم و از امروز تمام توانم را برای پیروزیت فولاد خواهم گذاشت، بخصوص اینکه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارد و باید کوشش کنیم که نماینده شایسته ای برای این تیم باشیم و در راستای هدفی که دنبال می نمایند تمام کوشش خود را داشته باشیم.

رضاوند در واکنش به تعریف فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی برابر طرفدار از وی و این که روزی به این تیم بازخواهد گشت، گفت: آقا فرهاد به من لطف دارد و امیدوارم بار دیگر روزی بتوانم زیر نظر ایشان دوباره کار کنم. من نیم فصل به صورت قرضی به فولاد رفتم و سال آینده هم باید دوباره به تیم استقلال باز گردم. در این مدت که در خدمت باشگاه بزرگ فولاد و طرفداران عزیز این تیم هستم، تمام توانم را به کار خواهم گرفت. برای استقلال هم در ادامه رقابت های لیگ ایران آرزوی پیروزیت می کنم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2047

به "هافبک جدا شده استقلال برای بازگشت چراغ سبز داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک جدا شده استقلال برای بازگشت چراغ سبز داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید