همه چیز درباره خداداد؛ سریال نوروزی شبکه دو

به گزارش سفر به آنتالیا، سریال خداداد به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی، پنج روز قبل جلوی دوربین رفت، تا در نوروز 1401 در قاب شبکه دو سیما قرار بگیرد.

همه چیز درباره خداداد؛ سریال نوروزی شبکه دو

به گزارش خبرنگاران، طبق برنامه ریزی عوامل، قرار است تصویر برداری این مجموعه تلویزیونی تا دهم فروردین سال آینده ادامه داشته باشد. اما تعیین نیست که چگونه قسمت های پایانی که در فروردین ماه فیلمبرداری خواهد شد، به قاب تلویزیون خواهد رسید.

علی غفاری که پیش از این بچه مهندس یک، دو و سه و سریال تک تیرانداز را برای تلویزیون ساخته است، حالا سراغ ساخت یک مجموعه تلویزیونی 13 قسمتی و با موضوع طنز رفته است.

فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی سه شنبه هفته گذشته در تهران شروع شده است.

براساس اعلام عوامل سریال نورزوی خداداد، رضا ناجی، سوسن پرور و علی صبوری سه بازیگری هستند که تا به امروز مقابل دوربین قرار گرفته اند. البته در ادامه قرار است بازیگرانی دیگری هم به گروه اضافه شوند، اما همچنان نام آن ها منتشر نشده است.

فیلمنامه سریال را میلاد کزازی نوشته است. او پیش این با نوشتن فیلمنامه اثر سینمایی چراغ قرمز با علی غفاری همکاری نموده است.

قصه سریال خداداد

براساس آنچه عوامل خداداد مطرح نموده اند، این سریال نورزوی در ژانر کمدی ساخته خواهد شد. اما آن ها چیزی از خط داستانی دقیق این مجموعه تلویزیونی منتشر ننموده اند و تنها به خلاصه داستانی از آن اکتفا شده است.

در خلاصه داستان این سریال نوروزی آمده است: میگن گره ای که با دست باز میشه رو نباید با دندون باز کرد، اما خداداد چاره دیگه ای نداره و روی این موضوع خیلی حساب نموده!

بعضی فعالان رسانه ای می گویند که رضا ناجی نقش خداداد را برعهده خواهد داشت.

تصاویر سریال نوروزی خداداد

منبع: فرارو
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1985

به "همه چیز درباره خداداد؛ سریال نوروزی شبکه دو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره خداداد؛ سریال نوروزی شبکه دو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید