میراث فرهنگی اردبیل در پاسخ به مطالبات مردمی موفق عمل نموده است

به گزارش سفر به آنتالیا، مدیر کل امور استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در پاسخ به مطالبات مردمی موفق عمل نموده است.

میراث فرهنگی اردبیل در پاسخ به مطالبات مردمی موفق عمل نموده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، سید محسن دلبری در بازدید از پروژه های مرمتی اداره کل توضیح داد: برخی پروژه های مرمتی مطالبات مردمی بوده که به جد از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان دنبال می گردد.

او با تاکید به اینکه پاسخ به مطالبات مردمی از رسالت های سازمان میراث فرهنگی است، ادامه داد: رویکرد اتخاذ گردیده مورد تائید بوده بی شک در اجرای پروژه ها نیز سازمان یاریگر استان اردبیل خواهد بود.

مدیر کل امور استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در بازدید از پروژه احیای سردر عالی قاپو متذکر شد: فعال سازی این پروژه بعد از درخواست های مکرر مورد حمایت بوده و به لحاظ تامین اعتبار حامی اداره کل خواهیم بود.

دلبری در بازدید از خانه سپهرم و طرح میراث فرهنگی استان جهت بازگشایی مسیر دسترسی موزه صنایع دستی اردبیل توضیح داد: ابتکار عمل اداره کل در این پروژه ستودنی است و بی شک اتمام آن می تواند منجر به رونق صنایع دستی کشور گردد.

او همچنین در بازدید از جمعه مسجد بیان داشت: نامه های مکرری از این بنای تاریخی به دست ما رسیده و مردم خواهان ساماندهی آن شدند و اینکه اداره کل به خواسته مردم توجه داشته و مرمت این بنای تاریخی را از سر گرفته قابل توجه است.

مدیر کل امور استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور همچنین با بازدید عملیات مرمت بقعه شیخ صفی متذکر شد: پروژه های مرمت وضعیت مطلوبی داشته و انتظار می رود با سرعت ادامه یابد.

او همچنین با تقدیر از کوشش های مدیر کل میراث فرهنگی استان در پیشبرد اهداف و سیاست ها، در بازدید از اداره کل میراث فرهنگی استان افزود: اخیرا تجهیزات اداره کل به روز رسانی گردیده و کم و کسری در این خصوص مشاهده نمی گردد؛ بطوریکه اداره کل استان اردبیل به لحاظ تجهیزات مثال زدنی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 53

به "میراث فرهنگی اردبیل در پاسخ به مطالبات مردمی موفق عمل نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میراث فرهنگی اردبیل در پاسخ به مطالبات مردمی موفق عمل نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید