مهدی زاده مدال طلای مسابقات آزاد فرانسه را به دست آورد

به گزارش سفر به آنتالیا، علیرضا برخورداری در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در مسابقات کاپ آزاد فرانسه امیر مهدی زاده بار دیگر نماینده کاراته قم بود که توانست در وزن منهای 60 کیلوگرم بخش انفرادی و همچنین در بخش کومیته تیمی 2 مدال ارزشمند طلا را از آن خود کند.

مهدی زاده مدال طلای مسابقات آزاد فرانسه را به دست آورد

وی گفت: در بخش کومیته تیمی مردان، تیم کشورمان در قالب تیم صدرای زیرآب با ترکیب ذبیح الله پورشیب، حسین سمندر، ابراهیم حسن بیگی، ایمان سنچولی، امیر مهدی زاده، محمد شهریاری و آرش علی نژاد به میدان رفت و تیم های فرانسه، مراکش و الجزایر را از پیش رو برداشت و در فینال تیم گرجستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

سرپرست هیئت کاراته استان قم افزود: امیر مهدی زاده پیش از حضور در کاپ آزاد آرلس فرانسه در مسابقات جام جهانی کاراته به میزبانی شهر برمن آلمان شرکت کرد و مدال برنز این مسابقات را برای کشورمان به ارمغان آورد.

برخورداری بیان داشت: مدال برنز مهدی زاده از جام جهانی آلمان، دومین مدال پیاپی وی در مسابقات قهرمانی جهان به شمار می رود چنان که وی در سال 2012 در مسابقات جهانی پاریس در فرانسه با شکست داگلاس سانتوز برزیلی مدال طلای جهان را به دست آورده بود.

وی مطرح نمود: این کاراته کای قمی در مسابقات کاراته بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی با شکست حریفی از اردن در دیدار نهایی مدال طلای بازی های آسیایی را به دست آورد و برای نخستین بار حائز این عنوان شد در حالی که وی در بازی های آسیایی گوانجو چهارم شده بود.

سرپرست هیئت کاراته استان قم شرح داد: مهدی زاده خرداد امسال در مسابقات کاراته دانشجویان جهان نیز در کشور مونته نگرو مدال طلا را به دست آورد و با کسب مدال های بین المللی اخیر در آلمان و فرانسه، سالی طلایی برای خود رقم زد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 398

به "مهدی زاده مدال طلای مسابقات آزاد فرانسه را به دست آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی زاده مدال طلای مسابقات آزاد فرانسه را به دست آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید